Dobrý deň,
chcela by som Vás poprosiť o radu. Minulý rok som si z Orange zobrala nový mobilný telefón za 1€ + paušál. Asi po dvoch mesiacoch som ale s nimi zmluvu zrušila a vyplatila som celkovú hodnotu mobilu (cca 200€). Teda už nie so ich zákazník. Teraz sa ale mobil pokazil a bola som ho reklamovať (samozrejme aj so záručným listom). Orange však nestihol moju reklamáciu vybaviť do 30 dní a teda podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa by som mala mať nárok na nový mobil.
Postoj Orange-u je však taký, že keď už nie som ich zákazník, na nový mobil nemám nárok, a sú ochotní mi vrátiť len to 1€, čo som zaplatila nazačiatku 🙄
Poraďte mi prosím ako mám postupovať.. ďakujem 🙂
@zvivka ahoj manzel tam pracoval 3 roky dozadu dam mu to precitat ak chces a napisem ti
@nikolet_89 bola by si velmi zlata 😉 .. ja nemam nikoho znameho v orange, tak sa nemam koho opytat..
To je aká somarina preboha! Nie si ich klient čo sa týka telefónnych služieb, ale zakúpenia tovaru áno. A máš plné právo ho reklamovať u výrobcu, v cene akú si zaň zaplatila, také aké 1 €? Bolo tých 200 doplatenie mobilu alebo vyviazanie sa z viazanosti?
Inak je to krásny prípad pre SOI, rovno by som im napísala podnet.
@zvivka manzel hovory ze je to ok a nic så s tym neda teraz robi v telekome a tam je to tak isto
@nikolet_89 to vazne?? ☹ a ked je ten mobil v zaruke, nemozem trvat na tom, nech sa pokusia ho aspon opravit?? aj ked to nestihli do tych 30 dni..
lenze oni ten mobil posielali do servisu do madarska.. a este stale sa odtial nevratil.. tak neviem, dokedy mam cakat??
a dnes som sa dozvedela, ze vraj oni mi ten mobil ani nemusia vratit, lebo ze je to ich majetok.. a ze im musim vratit aj prislusenstvo - teda nabijacku a sluchatka.. 😠 to akoze co ma byt
ahojte,viete mi niekto poradit ohladom zrusenia zmluvy a zaplatenia pokuty v Orange? 🙂
Ahojte,viete mi niekto poradit ohladom zrusenia zmluvy a zaplatenia pokuty v Orange? brali sme tablet na pausal,ale chcela by som od zmluvy odstupit s tym,ze im tu pokutu zaplatim len neviem,ci mi potom tablet ostane ci nie. 🙂
no taky laicky pohlad skusim. precitaj si zmluvu. ak mas blocek ze si zaplatila za mobil 200eur ako to ze Ti chcu vratit 1 euro? ak mas zarucny list mohla si to riesit cez zarucny servis a nie cez orange. tam by si sa k niecomu aj dopracovala. a uz uplne ked v zmulve nic nenajdes skus sa obratit na slovensku obchodnu inspekciu ci postupuju spravne v Tvojej reklamacii. napr aj tu http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznos... ale kym sa oni rozhybu tak si pockas.
ja som v O2. akurat dnes si idem vybrat telefon po reklamacii, uz po 3tej a som zvedava co s nim zase vydumali.