Orange faktúra - dátové prenosy

ollynka
23. feb 2018

Prosím vás čo to je ,,Dátové prenosy v SR,, mám to naúčtované na faktúre orange, internet v mobile mám zablokovaný , a zrejme platím za niečo čo nevyužívam. Zrejme som omylom niečo stlačila, alebo neviem čo to je. ďakujem za odpoved

sunny777
23. feb 2018

@ollynka Ahoj, datovy prenos je internet, ak nemas predplateny internet a pouzila si ho, tak ti ho nauctuju ako datovy prenos, zvycajne je to drahsie ako ked mas predplateny nejaky objem dat.

hettinka
24. feb 2018

Mohol sa ti aktualizovať softvér v mobile, aj to sú dáta.

ollynka
autor
25. feb 2018

@hettinka a to ako prosím ťa vypnem aby sa mi to znovu neaktualizovalo.
@sunny777 internet v mobile práveže vôbec nevyužívam.

hettinka
25. feb 2018

@ollynka neviem, aký máš mobil. No asi niekde v nastaveniach sa zo musí dat. Alebo zájdi do predajne Orange, tam ti to urobia.
Ja mám nastavené tak, že sa mi aktualizujú veci ak som cez wifi, nie cez mobilne dáta.

ollynka
autor
25. feb 2018

@hettinka čo mám žiadať , vypnúť softvér v mobile? Lebo už som tam raz bola a mykali plecami, že som niečo stlačila. Do mobilu sa mi ale nepozreli. Mám lenovo.

hettinka
25. feb 2018

@ollynka zablokovať aktualizácie softwaru cez mobilne dáta

fiftyshadesofgrey
25. feb 2018

Urcite chod na predajnu a nech ti to osobne vypnu a nech nemykaju plecami....ja som to tiez mala vraj zablokovane a uctovali to raz som bola na pobocke...chlap potukal do pocitaca a vraj mi to deaktivoval....jasne....musela som ist druhykrat....a vypli

ollynka
autor
25. feb 2018

@fiftyshadesofgrey každý bude ťahať peniaze z ľudí jak sa dá, toto už je v prdeli s týmto národom.

sunny777
26. feb 2018

@ollynka moze to byt aj aktualizacia, vacsinou sa ti zobrazi take okienko, ze aktualizovat softver, moze to byt aj prednastavene v mobile, ze sa ma aktualizovat. Niekde v nastaveniach by malo byt aj vypnutie aktualizacii, ak to bolo aktualizaciou.

luliu
26. feb 2018

@ollynka ja som dala deťom úplne deaktivovať mobilné dáta. Dá sa to len na predajni. Aj keby niečo omylom potukali, nedá sa to zapnúť. Nanovo aktivovať sa to dá tiež len na predajni

ollynka
autor
26. feb 2018

@luliu aj si platila niečo za deaktiváciu? No už aj keby stálo, musím si to dať spraviť.

fem
26. feb 2018

@ollynka Zmen poskytovatela sluzieb, ak nie si spokojna. To, ze ti nejako nepomohli by pre mna bolo osobne neprijatelne...a je to nemoralne spravanie od nich... Respektujem rozhodnutie klienta a nie robim z nich neslobodnych...

luliu
26. feb 2018

@ollynka ja mam O2 a bolo to zadarmo

natalienka12
26. feb 2018

@ollynka ak mas samsung tak zrejme si klikla mobilne data. Pozri si to.

ollynka
autor
26. feb 2018

@fem uškrňal sa popod nos aj mobil som vytiahla či sa pozrie , len pomykal plecami že som niečo naťukala. Neter mi potom internet v mobile vypla, ale zase platím.

fem
26. feb 2018

@ollynka musis cez poskyvatela... nielen v mobile. My sme to riesili v rodine... Je to fakt drze.