Oplatí s podľa Vás kúpa Macbooku Air? Aktuálne študujem a aj na online vyučovanie potrebujem nejaký kvalitnejší notebook, avšak chcela by som, aby vydržal dlhšie. Na Macbook počujem len samé chvály, avšak tá cena je ozaj vysoká a nie som si istá či sa to oplatí.
Tí, ktorí používate Macbook, ste s ním spokojný a oplatí sa za tú cenu? Prípadne poradili by se nejakú inú alternatívu?
Urcite sa oplati, priatel ho ma a je spokojný. Len si budes mozno zo začiatku ťažšie zvykať na operačný systém ale myslim že budes spokojná. Ide ako nový, vobec neseka a je naozaj spoľahlivý. Ja som si kupovala Acer rok po tom ako kúpil on mac a teda ten moj už ide ako keby bol 10 rocny. Nedajú sa porovnať
Kedysi som bol uzivatelom windows, ale stale ma trapili znizeny vykon ci virusy po mozno 1-2 rokoch uzivania.
Od kupy Macbooku ma odradzala cena pretoze sa mi to zdalo ako vela penazi za "brand", ale po 5,5 roku uzivaniu mozem prehlasit, ze by som sa uz k windowsu nevratil.
Urobil som si upgrade SSD disku a RAM a jedina chyba ktora sa mi prihodila bola tento rok v maji ked som mal dojem, ze mi zhorel disk, ale chybny bol SATA kabel ktory som si tiez vymenil sam.
Podla mna sa oplati, ale v sucasnosti ma novych macbookoch odradza coraz menej portov za ucelom predaju prislusenstva.
Moj slape naozaj super a bateria aj po rokoch drzi ovela lepsie nez akakolvek bateria v beznych laptopoch.
Hoci to neni pocitac na hry, ani gaming nerobil velky problem cize pre mna splnil vsetky poziadavky ktore som mal. Kupu noveho nemam v plane kym sucasny slape cize dufam, ze aspon dalsich 5 rokov bez vacsich problemov.
Mala som MacBook air, ale vrátila som sa k "bežným" laptopom. Tiež po istom čase išiel pomalšie, takže som rozdiel videla iba v cene