Ahojte, mate niektorá skúsenosť s opakovanými reklamáciami? Potrebujem poradiť. Zakúpila som si topánky nemenovanej značky (75 eur), tie som bola 2x reklamovat pri zlomenej klenbe a tiež rozlepujúcej sa prednej časti. Avšak pri druhej reklamacii zlepili topanku tak (iba jednu) že som ju už nemohla obuť (bola priuzka), druhá mi sedela, tak ako predtým. Ked som s tým isla opäť do obchodu prevzali vadu ako 3. reklamaciu, keď mi ju schválili a obuv vratili myslela som, že závada bola odstranená, avšak ked som si ich chcela obuť, zistila som, že nie. Teda šla som znova do obchodu a pýtala som sa prečo to nie je opravené, predavačka mi však povedala, že ona nevie čo sa stalo, že jediné čo môže pre mňa urobiť, je dať ich znova reklamovať. Po 4. Reklamácii mi však prišiel domov list, v ktorom mi oznamujú, že mi reklamáciu neuznali (pripomínam že islo o tu istu reklamaciu ako 3. Krat – ktorú mi uznali). Medzi treťou a štvrtou reklamáciou som topánky vôbec nenosila. Vopred ďakujem za rady...
Ak reklamujes tu istú chybu dva a viac krát máš NAROK na vrátenie peňazí, garantuje to zákon o ochrane spotrebiteľa, brán sa a ziadaj peniaze.
@petrikazuzka asi aj mali... ale ja som bola v tom, ze topanky mi opravili, ale doma som zistila ze nie.... Dnes som bola na predajni a s veducou predajne som si na vlastnu ziadost presla vsetky moje reklamacie na obuvi, videla, ze som si zapisovala datumy kedy to bolo a pod(chcela som to dat presetrit na SOI ked by mi nevyhoveli), tak zrejme nieco tusila, tak mi podla jej slov urobila "laskavost" a dovolila mi vybrat si nove topanky, ale inak ze to by mi mala len odovzdat topanky(tie, z ktorych jednu kvoli ich oprave neobujem) a poslat ma s nimi domov.... :D
@hudobna mna by ani nanutenie vybratia si ,,pod tlakom teraz hned" neuspokojili...pretoze v taky cas clovek moze kupit blbost...ja urcite
@hudobna
@petrikazuzka
treba vyžadovať to, čo zákon pripúšťa a je po probléme, žiadny nový tovar ale peniaze a tú jej "láskavosť" by som jej hned vysvetlila, že je to jej povinnosť a žiadna "láskavosť"
@hudobna zdravim, nieco podobne sa stalo mne, no skusala som priamo na predajni...cize som reklamaciu ani neprevzala ... co uviedli ako dovod neuznania reklamacie? Teraz to uz bude na dlhe lakte... nemali vam pri 3.reklam uz vratit peniaze?