Ahojte žienky idem si po názor, aby som zistila či som ja taká náročná alebo iba nemám šťastie na predávajúce. Keď od vas niečo niekto kúpi dávate info, že prišli peniaze, že posielate tovar alebo posielate automaticky číslo zásielky ak je to doporučene? Lebo ja poslednu dobu odoslem peniaze a ženy mi nenapisu či prišli až kym sa nepýtam. Žiadna spätná väzba v zmysle peniaze prišli posielam tovar alebo pošlem vtedy a vtedy. Dávam si doporučene a kým si nevypytam číslo zasielky tiež mi nenapisu. Nevravím že treba do 5 minút odpísať aby ste si nemysleli, ale do druhého dňa je naozaj problém napísať "prisli peniaze balik poslem v..." 🤷
Keď prídu peniaze na môj účet tak v ten deň alebo ak nestíham už tak najneskôr ten ďalší deň odosielam a hneď dávam info o odoslaní popr aj s podacím číslom zásielky...
Ja ako kedy. Niekedy mám toho toľko ze jedna bazarikova objednávka sa mi stratí v pamäti hneď po odoslaní. 😀 Keď niekto to sled číslo potrebuje, napíše. Aj tak je to skôr pre istotu keby sa balík stratil aby sa dal dohladat.
@martinkatinka A odosielate tovar hneď ako prídu peniaze? Lebo pochopím, že sa neda každému hneď odoslať tovar v deň ako aj dostane peniaze. Ale napríklad pri aktuálnom prípade som peniaze poslala už v stredu a dodnes sa mi pani neozvala či jej prišli alebo či balík poslala čiže absolútne netuším na čom som. Tak som jej písala ja či je všetko v poriadku 🤷 mne to príde fér napísať kedy odoslem balík ja to píšem uz pri prvých správach keď dávam číslo účtu že kedy sa dostanem na poštu plus mínus 🤷
@dopa8 Takto aj ja presne robím, len poslednú dobu čo narazím na ženy tak ani obraz ani zvuk kým nenapisem prvá 🤷
@taynee Tak isto aj ja veru, aspon vidím, ze teda nie som sama a neočakávam nič neuveriteľné 🙏
ja vždy napíšem, kedy peniaze prišli a kedy pravdepodobne balíček odosielam. Ked ho odošlem,tak napíšem, kedy som odoslala a ak je to doporučene,tak automaticky píšem aj podacie číslo,aby si kupujúca mohla zásielku sledovať. Dokonca aj ked posielam zásielku obyčajne, vždy balíček odfotím a vždy platím kartou,tak mám aj doklad o zaplatení a ten tiež vždy odfotím a pošlem kupujúcej - to aby sa niekto nemohol vyhovárať, že balíček som neposlala. Viem, nie je to adekvátny doklad,ale potom nemá kupujúca priestor na špekulácie,že som ho neodoslala a aspon takto sa chránim pri obyč. zásielkach.
Tovar sa snažím odoslať hned , alebo najrýchlejšie, ako sa dá. Vačšinou do troch dní od pripísania peňazí na môj účet.
Ak nahodou nemozem ist hned na postu, napisem, ze kedy najblizsie idem posielat
Už v prvej komunikácii žiadam o číslo účtu, adresu, prípadne telefón, ak ide o doporučenú zásielku alebo balík (pre poštu, aby mohli poslať SMS). Zároveň informujem, že pošlem info o nabehnutí platby, o odoslaní balíčka, pri doporučenej pošte automaticky aj so sledovacím číslom. Zároveň sa snažím balíček odoslať najneskôr nasledujúci pracovný deň po prijatí platby na účet. To je u mňa automatika. Ja na oplátku požadujem od kupujúcej info o prebratí balíčka, aby som mala istotu, že všetko prebehlo v poriadku.
Ja vždy píšem,ze peniaze nabehli. A ďalší den rano ešte pred nastupom do prace posielam balik. Odfotim podaci lístok a napisem,ze balik odoslany a hneď píšem aj hodnotenie. Ja to tiež ocakavam. Ale hodnotenia mi píšu fakt pomenej,aj ked su vždy spokojné...ja píšem hodnotenie automaticky aj kupujucim aj predavajucim . Zatial som tu nemala zlú skúsenosť. Klop klop klop
Nepisem, ci peniaze prisli, ale pisem, ze tovar odosielam a poprosim, aby dali vediet, ci prisiel.