Objednala som si retiazku a náušnice. Doteraz mi nič neprišlo

7. jún 2023

Dobrý deň, viete mi poradiť. Objednavala som si cez internet ( cez overenú stránku ) retiazku a náušnice. O pár dni som volala, že ako je na tom objednávka. Pani povedala, že až 15. pošlú objednávky, čiže musím počkať týždeň. Nič neprišlo. Teraz po takmer troch týždňoch som písala, nikto neodpovedal. Zavolala som a pani, že nie je možné aby neprišlo, oni majú odoslané všetky objednávky okrem tych dnešných a včerajších. Čo mám robit ?? Mne neprišiel žiadny balík domov, ona tvrdí, že balík odoslali. Nemôže byt na pošte, poslala ho dávnejšie nie teraz.

maranco
7. jún 2023

Na tejto stránke https://tandt.posta.sk/ zadaj podacie číslo balíka a uvidíš kde sa balík nachádza.

tanyan
7. jún 2023

Ako to posielajú? Poštou alebo kuriérom?
Nech ti pošle sledovacie číslo, aby si si mohla pozrieť online, kde sa balík nachádza.

elenka.k
7. jún 2023

tak nech ti pani pošle potvrdenku o prebratí balíka, alebo o jeho zaslaní. Podľa čísla objednávky, volať kuriérovi.

cyberk
7. jún 2023

Vsak ak odoslali nech it da podacie cislo, musia mat nejaky dokaz. Na to podacom bude jasne vidiet ci bol balik prevzaty, a ak aj ano, mozes si vypytat od nej POD, kto podpisal prevzatie.

romanka06
7. jún 2023

Poziadaj pani aby ti zaslala doklad o odoslaní. Ak by ho posielala poštou tak má podací lístok alebo eph. Neverím že by nejaký e-shop ktorý je aspoň trochu schopný odosiela retiazky a náušnice ako obyčajnú zásielku

mk1111111111
7. jún 2023

Aj si zaplatila? Ci len objednala

autor
7. jún 2023

Mám to zaplatené dopredu na účet. Posielajú kuriérom, nie poštou. Neviem aké potvrdenie si vypýtať ?

autor
7. jún 2023

@tanyan kuriér

elenka.k
7. jún 2023

no z kurierskej spoločnosti podľa mena, podľa adresy, alebo sumy ak nemáš číslo, ktoré ti priradila kurierska služba

autor
7. jún 2023

@elenka.k Mám tej pani zavolat a spýtať sa cez alebo kuriéra posielajú ? Potom zavolat do tej spoločnosti a podla môjho mena alebo adresy spytat sa na balík?

maranco
7. jún 2023

E-shop ti má dať číslo zásielky a aká je prepravná spoločnosť, prípadne rovno link na sledovanie zásielky. Na stránke prepravnej spoločnosti zadáš číslo zásielky a uvidíš stav kde je.

slavomira236
7. jún 2023

A nedistala di spravu na emeil cez akeho kuriera posielaju? Ja ked nieco objednam vzdy mi pride mail ze odovzdabe do prepravy tomu a tomu

janinka007
7. jún 2023

čo je to za "overenú" stránku, kde si objednala?

tanyan
7. jún 2023

Každý balík (zásielka) má svoje sledovacie číslo.
Pozri v mailoch ako píše maranco vyššie či tam nemáš správu o pohybe balíka - tam je aj to sledovacie číslo a pohyb si môžeš pozrieť online aj sama na stránke toto prepravcu (kuriérskej spoločnosti).
Ak nemáš žiadny mail k tejto objednávke, tak zavolaj tej pani, aby preverila ona ako odosielateľ kde sa zásielka nachádza.

mk1111111111
7. jún 2023

Pytaj dorucovacie cislo a spolocnost, ktorou to zaslali. Na stranke spolocnosti si overis, ci je to dorucene, alebo, ci sa to vratilo odosielatelovi, ak neposlu cislo, tak to neoodoslali

lintu
7. jún 2023

Tiez by ma zaujimalo, kde mas cislo balika. Normalne eshopy ho zvyknu posielat automaticky, ked odoslu zasielku.
Len aby to bol skutocne overeny eshop a nie taky, v ktorom si aj tie recenzie pisu sami.

januska12323
7. jún 2023

Toto nie je správanie overeneho eshopu. Bežne sa posiela mail o prijatí objednávky, vybavení a posledný ti príde od prepravnej spoločnosti. Ty nemáš ani jeden?

oli18
7. jún 2023

Prave kvoli takymto pripadom objednavam na dobierku. Istota je gulomet 👍

simca06022011
7. jún 2023

Emailom ti prišlo potvrdenie objednávky? Prišiel email aj o odoslaní? Treba ti podacie číslo a cez ktorú kuriersku spoločnosť to poslali. Každá z nich má stránku, na stránke máš trackovanie balika a tam dáš číslo a vidíš. Ale to by ti na linke "pani" z overeneho eshopu mala hneď vedieť zistiti a povedat

simca06022011
7. jún 2023

Tebe hlavne nič nebolo.dorucene, takže im kľudne povedz nech ti vrátia peniaze ak máš pochybnosti, že odstupuje od zmluvy. Uvidíš ako rýchlo sa to nájde:D inak.ktory eshop je to, kľudne súkromnú správu posli.

mamula20
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
zuzuliennka1
7. jún 2023

objednavky sa zvycajne posielaju do par dni, ked prejde platba - teda ked sa bavime o naozaj overenych eshopoch. (ak nie je uvedene inak)
pred par dnami som objednavala nalepky s menom, do skolky, nech si zas nespomeniem posledny augustovy tyzden🤦🏼‍♀️
zadala som objednavku, kontaktne udaje, prisiel mi najprv mail ze objednavku eviduju, cakaju na platbu.
zaplatila som hned, a prisiel mail, ze platba presla a tovar odoslu do 2 tyzdnov.
vsetko mam ale v mailovej komunikacii. to je regulerne jednanie eshopu.
ten tvoj eshop urcite overeny nebude

mamula20
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
elenka.k
8. jún 2023

no jasné, ale počúvaj neprišiel Ti mail, SMS potvrdenie o objednávke? Hoci si platila vopred, musela ti najskôr prísť niekde potvrdenka, kde ťa vyzývajú, že po zaplatení, ti bude tovar odoslaný, ovšem, ak si platila cez platobnú kartu priamo na ich stránke - aj tak ti hneď mala prísť niekde potvrdenka - tak to vyzerá , že tá stránka nie je až taká overená ako sa zdá 😕 Ak nemáš potvrdenie - vidíš a z výpisu na apke si aspoň zadala predmet za čo platíš? Tak skús si pýtať od tej pani nech ti zašle kópiu o prevzatí tvojej objednávky. Ale skôr je to už márne.

A ako píše baba vyššie pýtaj si naspäť peniaze, lebo ti nič nebolo doručené.