Nemáte niekto skúsenosti z vratenim tovaru...objednala som si z eshopu sinsay oblečenie a keďže mi nesadlo tak som ho vratila ale uz do predajne,ta ho odo mna vzala a vravela že mi príde email, a budú odo mna pýtať cislo účtu na ktoré mi vratia peniaze keďže som obj na dobierku,email mi došiel no číslo účtu odo mna nepytali...ako to vlastne funguje z vratenim?
@deni9 dobre vam povedali, mali by pisat email a pytat číslo uctu, kedze vam nemaju kam vrátiť peniaze, nakoľko ste platila na dobierku. Ale vraj je s tymi mailami teraz trochu problem..takze ak nepytali iban, kontaktujte bud infolinku alebo kludne aj cez messenger sa im da napisat 🙂
Presne tento istý problém mám aj ja, už vyše dvoch týždňov čakám a nič
@deni9 Aj ja čakám,kedy vrátia peniažky na účet.Prišiel ti mail? Treba kliknúť na to číslo objednávky a tam zadáš. 🙂 V maile ukazuje,že "kliknúť sem" ale mne to nešlo, tak som klikli priamo na č.objednávky.
@topanocka15 uz som im písala ma messenger a hneď odpisali a pytali číslo účtu,tak uz len čakať kým prídu peniaze
@deni9 platila som kartou a peniaze mi na kartu (teda ucet) vratili.