Nový priateľ, ísť do vzťahu ak predošlú partnerku nútil ísť na potrat?

23. nov 2019

Pisem Vam sem lebo potrebujem pocut Vas nazor prip. poradit. Na zaklade Vasich poslednych rad som sa s mojim partnerom rozisla ako ste mi radili a zacala si hladat ineho skor kamarata. Zoznamila som sa cez jednu aplikaciu s jednym muzom. Ma 34 rokov je slobodny a pracuje ako manazer v jednej firme. Zacali sme chodit spolu na vylety do kina. Vela sme sa nasmiali. Zacalo sa to kinom no teraz neviem co dalej pretoze mi o sebe povedal veci ktore ma zaskocili a moc sa mi nepacia.
Ide o to,ze mal dve baby predomnou. S prvou chodil dva roky no nemiloval ju no nechtiac jej spravil dieta (neviem ako sa da spravit dieta nechtiac). Ona bola nadsena ale,ze on nechcel dieta zo zenou ktoru nemiluje takze ju donutil na potrat tak,ze pokial pohde na potrat zostanu spolu ale nakoniec ju nechal.Potom si nasiel druhu s ktorou bol rok ale ani tu vraj nemiloval a tej tiez jeho chybou spravil dieta ale,ze ako on povedal citujem: ,,nastastie" potratila. No a teraz sa priateli somnou. Nastastie zamilovany nie je. A popravde neviem ako sa mam k tomu postavit. Dost ma to zaskocilo a zranilo aj za tie zeny a on to hovoril akoby vypraval o niecom prirodzenom. Preto aj ked sa chcel intimne zblizit som ho stopla.
Aky mate na to nazor vy? Mne povedal,ze este nikdy nebol zamilovany

malebiele
23. nov 2019

Nato ze ma 34 rokov a mal pred tebou len dve baby, tak tomu sa mi nechce verit.. keby islo o dlhodobe vztahy 5 a viac rokov ok, ale nie dva roky a rok, na tom mi proste nieco nesedi.. a podla toho co pises, ako sa zachoval, tak takeho chlapa by som ja teda nechcela..ked chces vazny vztah, hladaj si takeho chlapa, ktory chce nejaku buducnost s tebou, aj rodinu a netesi sa z toho ze zeny potratia alebo ich posiela na potrat, potom nech si dava bud pozor aby k tomu nedoslo alebo nema sex vobec

liz_lemon
23. nov 2019

ved si precitaj, co si teraz napisala, hadam nechces s takym niekym pokracovat

sorciera24