Dobry den,
Chcela by som sa podelit o hroznu skusenost s tymto eshopom. Produkty ktore som im vracala pred mesiacom tvrdia ze nedostali. Ked som ich poprosila aby to preverili v sklade tak jedine co mi pisu je aby som im poslala cislo balika, ktore som z posty nedostala. Nikde v ich podmienkach neuvadzaju akym sposobom treba balik cez slovensku postu vratit. Produkty boli v hodnote 49€, ktore som im prakticky darovala. Riesili ste niekto cez nich nieco podobne?
Za odpovede vopred dakujem
Vždy sa posiela doporučene a tam máš podacie číslo. Keď si poslala obyčajne, tak to sa straca, takže to ich chyba nie je
@katarina4127 ak si to poslala obyčajne, máš smolu. Bolo to treba poslať doporučene alebo ako balík, tam máš podacie číslo a vieš dokázať, že si to poslala, alebo že to oni majú doručené.
Vždy sa takéto veci posielajú doporučene, bohužiaľ toto bola tvoja chyba že si to poslala obyčajne.
To že si to poslala obyčajne ale nie je vina daného eshopu.
Dala som si tú námahu a prečítala podmienky vrátenia, zabralo mi to asi 2 minúty, keby si urobila to isté nemala by si žiadny problém.
@katarina4127 v prvom rade si spravila chybu ty, že si to neposlala doporučene, mala by si doklad s podacim číslom a dôkaz že si to poslala.
Pozrela som tu stranku, majú tam všetko...neprečítala si si poriadne...Vrátenie a refundácia
https://www.myprotein.sk/help-centre.list
Ty si nocna mora takychto eshopov..
@katarina4127 ja som s nimi riesila podobne, akurat ze v Rakusku. Poslali nocu varku do 3 dni aj s darcekom
Ich reklamacne podmienky su velmi zavadzajuce clovek si precita bod 1-9. a nikde nieje ze balik treba poslat doporucene. Myslim ze ked je hlavne kriterium uspesneho vratenia aby clovek poslal balik doporucene, tak by kazdy seriozny eshop nieco takte napisal v postupe na vratenie tz body 1-9. Hlavne ked clovek cita tie fora kde ludia pisu ze sa im stalo nieco podobne, to znamena ze My Protein urcite nenarazil na moju situaciu prvy krat. Cloveka po tomto lahko napadne ze to robia umyselne...
@katarina4127 kritérium úspešného vrátenia???to vás preboha ako napadlo poslať obyčajnou poštou??stratila v pošta balík,o poslaní nemáte žiadne potvrdenie,tak čo chcete od nich?aby vám poslali peniaze za balík ktorý nemajú a vy nemáte ani potvrdenue o tom,že ste ho im posielala??veď sa zamyslite čo vlastne chcete riešiť,do budúcna budete múdrejšia
Ahoj, neriešila som síce s týmto eshopom nič, ale príde mi neštandardné, že ti na pošte nedali podacie číslo. Neviem ako to je, keď to človek odnesie na poštu a tam priamo pošle, ja som vždy tlačila taký ten E-podací hárok a s tým som to rovno zaplatené niesla na poštu. Tam si viem (aj dodatočne) vylistovať všetky zásielky, ktoré som z toho účtu platila. Podľa toho čísla si to človek, ktorý to má dostať vie odsledovať, nie je to žiadna platená služba. Dávam screen ako to vyzerá. Príde mi čudné, že ti na pošte žiadne číslo nedali.