Ahojte..
Mám taký problém že,som si všimla že neznáme zariadenie sa mi pripojí do môjho Google uctu čo známe, že pravdepodobne vidí všetko čo ja robím na mobile.. Lenže... Pise, že je to neznáme zariadenie.. Posielam aj foto ako to mam v mobile.
Ako viem zistiť typ mobilu pripadne polohu alebo IP adresu toho zariadenia ktoré ma sleduje
Ako je vôbec možné, že neznáme zariadenie sa vie dostať do mojho Google účtu?
@emalka ved práve to, že mám všetko zabezpečené že mi hned príde sms ak by sa niekto chcel dostať do účtu
Ale mne nič neprišlo.
Ale cez môj Gmail ma nastaveny ten svoj dcérka, viete ta rodičovská kontrola, že si dcéra stiahne hru alebo nejakú aplikáciu tak príde na môj mail že ona niečo stiahla do svojho mobilu,
nezname = neidentifikovane, nemusi to byt hned niekto cudzi 🤷♀️ neprihlasila si sa z tabletu, latopu, ineho mobilu, firemneho pocitaca...
@petamich nie vôbec z ničoho... Používam len svoj mobil
Tak zmen heslo.
Ja mam zas taký problém, že niekto má presne takú istú emailovú adresu ako ja, len ja mám medzi menom a priezviskom bodku a dotyčná to má spolu bez bodky. Je z Čiech a chodia mi emaily, ktoré patria jej aj s osobnými údajmi. Neviete niekto poradiť čo s tým?
moze to byt v tom pripade presne ten isty problem ako popisuje kocka vyssie - niekto si len pomylil emailovu adresu - kedze mame casto tie iste, len z bodkami, bez...zmen heslo pre istotu a bude to v pohode
@stella14 Nie som si úplne istá, ako to myslíš. Že ľudia zadajú správnu adresu (tej druhej ženy) a príde to tebe? To si neviem celkom dobre predstaviť, ako by bolo možné a rozhodne je to na riešenie s poskytovateľom e-mailovej schránky. Skôr je to chyba na strane odosielateľov - zadajú nesprávnu adresu. Ak dotyčná osoba nereaguje, nespravíš s tým nič. Max. ak sú maily pravidelne od rovnakých osôb, tak ešte kontaktovať ich a ak nedôjde k náprave, zaradiť si ich odosielateľov k nevyžiadanej pošte. Ak je tých správ priveľa a z rôznych adries, skúsiť nastaviť vhodný filter - podľa možností, gmail to má napr. dosť prepracované.. Ale to už podľa svojich kritérií musíš vymyslieť sama. Vravíš, že sú v češtine a že majú osobné údaje. Ak ty češtinu nepoužívaš, tak možno využiť niektoré české slovo, čo sa v nich často vyskytuje a správy s týmto slovom označiť ako spam.
@stella14 Bodky su v gmail adresach nepodstatne. Googlu je jedno ci si meno.priezvisko@gmail alebo menopriezvisko@gmail, berie to ako to iste. Ak ty uz mas jednu mailovu adresu zaregistrovanu, nikto si nevie zaregistrovat jeho variaciu s bodkami.
Ako jedine riesenie vidim napisat odosielatelom s tym ze maju zlu adresu a nech kontaktuju tu osobu nejak inak a vyziadaju si spravny email.
edit:teda predpokladam ze sa bavime o gmaili, ak ide o iny mailbox tak to neplati.
@stella14 ahoj presne ten isty problem mam ja. Navyse slecna si objednava dost ehm specificky tovar a ja mam doma s tym problemy. Tiez to neviem nijak riesit
@joschka nie, neda. Pravdepodobne ten clovek im dava zlu adresu, nevieme ci naschval alebo omylom. Ked si vytvoris mail v gmaili, tak automaticky vlastnis vsetky bodkove variacie tvojho mailu. meno.priezvisko, .meno.priezvisko., atd. Hocikto iny by si chcel vytvorit ucet s/bez bodiek tak mu vyhodi ze toto meno je obsadene.
@emalka ja mám svoju adresu meno.priezvisko@gmail.com a dotyčná má svoju adresu menopriezvisko@gmail.com . Jej emaily menopriezvisko chodia na moje meno.priezvisko. Však to vidím, v správe je napísané od koho a komu. Nedávajú zlú adresu, príjemcu emailu majú odosielatelia napísanú správne, ale chodí to aj tak mne.
@stella14 Nevieme ako to mam inak vysvetlit. Gmailu je bodka ukradnutá, neexistuju dva rozne ucty v ktorom jeden ma bodku a druhy nie. Ked si vytvorite gmail ucet tak vlastníte aj vsetky variacie meno.priezvisku s bodkami vsade mozne, aj meno.prie.zvisko atd. Cize neexistuje ziadny dalsi ucet. Je to takto odjakziva.
Ten druhy clovek ktoreho maily vam chodia im musel dat uplne zly email, ci uz naschval alebo omylom ale proste dal. Keby ste sa ho aj snazili kontaktovat tak je to uplne zbytocne, lebo ten mail pride vam, pretoze, ako som vysvetlila, ci uz s bodkou alebo bez bodky je to vlastne ten isty email. Preto vam tie maily chodia aj ked ste to skusali z inych adries.
Cize najlepsie bude napisat odosielatelom mailov ze sa pomylili a nech si pytaju iny mail od Meno Priezvisko.
Nieje to chyba mailu ale doslo k ludskej chybe pri vymene kontaktov.
v gmaile skroluj uplne dole. Na pravej strane mas poslednu aktivitu a detaily. otvor to
ked to otvoris, tak uvidis kto, odkial kedy sa pripaja.
tam kliknes na security check up
tam uvidis your devices a vidis z akych zariadeni sa pripajaju na tvoj ucet
Tie devices ktore nepoznas odlogujes.
A je to.
@stella14 Skúsila si sa pomocou svojho hesla prihlásiť do toho druhého mailu bez bodky? Ak sa ti tam podarí prihlásiť, potom jednoducho dotyční ľudia píšu na nesprávnu adresu (napr. chýbajúce číslo na konci, alebo meno veľmi podobné tvojmu ale menej zvyčajné, neviem trebárs Schmidt a Schmitt, Kováčová a Kovášová).
@joschka ale zjavne sa to stalo, ta pani ten isty mail mat proste nemoze. Mozno sa sekla v poskytovatelovia nieje to gmail ale trebars Centrum alebo co. Alebo tam ma nejake cisla a zabudla na to.
S Gmailom a vsetkymi Google sluzbami som isty cas robila profesionalne, viem o com hovorim
Nevies to zistit, to zariadenie to ma pravdepodobne utajene, ak ide naozaj o nejaky neopravneny vnik a hlavne sa odhlasilo, takze uz duplom to nepojde. Jedine ze by si ho zachytila ked bude prihlaseny, vtedy pod "Dalsie podrobnosti" bude aj IPcka a lokalita.
Najlepsie bude ked si zmenis heslo a nastavis dvojkrokovu autentifikaciu, cize ak hocijake ine zariadenie nema potrebne udaje/neurobi potrebne kroky, nedostane sa nikam a tebe pride vzdy notifikacia o pokuse o prihlasenie. https://support.google.com/accounts/answer/1858...