Nevinné žartíky

easywayout
22. máj 2022

Nazdar súdruhovia!

Sestre sa pred pár týždňami narodil prvý drobec a na mne akosi ostala "úloha" toho vtipného uja, ktorý učí deti hovadiny (len ona to ešte nevie 😉).
Takže sa vás chcem spýtať, aké nevinné žarty, pranky, slová alebo čokoľvek iné ste učili svoje ratolesti vy. Niečo, čo je vtipné pre okolie, ale zároveň to matku dieťaťa nenaserie, ale pobaví. Alebo prinajhoršom pri tom len pokrúti hlavou a povie: "Zase si ho naučil ďalšiu sprostosť?" 😀

Sám mám nejaké nápady, ale rád sa nechám inšpirovať aj od iných.

EasyWayOut

moze
22. máj 2022

Mozno by stacilo zo zaciatku sem-tam dieta pokocikovat, pomoct sestre s nakupom, neskor chodit na vylety do prirody, na zmrzku, do akvaparku sa vyblaznit, najst si nejaku spolocnu zalubu a vasen (sport, rybarcenie...). Netreba byt premotivovanym ujom, co deti uci blbosti.

easywayout
autor
22. máj 2022

@moze, ale toto všetko beriem ako samozrejmosť. Milujem deti a prácu s nimi, aj preto študujem vysokú pedagogickú. Ale chcelo by to niečo nad rámec, chápeš. 😀 Nemusíme za každú cenu moralizovať. Život musí byť aj o srande. A kedy skôr začať, ak nie už v rannom veku, no nie? 🙂

solange7
22. máj 2022

@easywayout to ma aky zmysel si pripravovat nejake pranky, ked ma to dieta len par tyzdnov. Toto mozes riesit ked bude mat tak 4+.
Mimochodom "tí vtipní" ujovia si nechodia po rady na forum.

easywayout
autor
22. máj 2022

@solange7, ako píšem, mám aj vlastné veci. Ale, ak niekto má niečo, čo je vtipné a dalo by sa to použiť, tak why not.

viestta
22. máj 2022

@easywayout myslím si, že kým dieťa bude zrelé na to aby pochopilo zartily pretečie ešte veľa vody. A je mnoho iných vecí čo ho môžeš naučiť, na zartily je času a času. Skus zatiaľ to co je na mentálnej úrovni dieťaťa.

solange7
22. máj 2022

@easywayout je mi za teba trapne. Ty budes skor cringy ujo nez cool ujo.

easywayout
autor
22. máj 2022

Okej, zatiaľ štyri príspevky a všetky štyri odveci a zbytočné. 😀