Ahojte prosim pekne
Viete mi poradit?
Objednali sme tv
Tv prisla poskodena /roztrtkany dispej/
Reklamacia nepresla, s textom od firmy:
Dobrý deň prajem,
Tento TVP bol pred odoslaním 100% skontrolovaný OTK, takže vylučujeme, že by odchádzal poškodený z nášho skladu a keďže balenie nejaví známky poškodenia a TVP bol prevzatý bez výhrad k poškodeniu nie je možné uplatniť reklamáciu škody na prepravcu. K rozbitiu panela došlo zrejme zatlačením na displej pri vyberaní z krabice alebo manipulácií s televíziou. Na mechanické poškodenie sa záruka nevzťahuje, z tohto dôvodu neuznávame reklamáciu."
Nakoľko televízia bola zasielaná priamo z centrálneho skladu Orava k Vám, z našej strany nedošlo k žiadnemu pochybeniu. ...
Ako postupovat? Da sa to vyriesit?
Nemat ani tv ani €, je blbe dakujem.
Kedy vám TV prišiel a kedy ste ho reklamovali? Ak vonkajší obal nejavil známky poškodenia /nie je výhrada pri prevzatí/ tak odosielateľ nie je schopný presunúť reklamáciu na prepravnú spoločnosť. V tomto prípade sa jedná o takzvanú skrytú vadu na zásielke, čo je príjemca povinný reklamovať okamžite po rozbalení priamo odosielateľovi. /v ten istý deň, resp. nasledujúci pracovný/ Potom sa to berie, že tovar bol takto zabalený a odosielateľ je povinný reklamáciu uznať.
@woman004 odkiaľ ste televízor objednávali? ..mali sme podobnú skúsenosť
@patricia2511 orava , akurat vcera pren prisli
Tovar mohla kľudne poškodit zásielková firma, každý by si po prevzatí mal pred kuriérom otvoriť krabicu a skontrolovať celý obsah, vtedy sa spisuje reklamácia. Toto je slovo proti slovu, vôbec ti to nemusia uznať. A uz vobec by som nekupovala Oravu, za tie peniaze alebo trošku viac do dáš a môžeš mať značkový televízor za pár korún.
@stanulienkat bolo to pre ocina a cenovo aj kvalitovo to vyzera slubne... napisala som im:
Je neprípustné, aby sa prenášalo dôkazné bremeno na spotrebiteľa v tom, že ak neskontroluje tovar u prepravcu a prevezme ho, tak to znamená, že vie o vade a súhlasí s ňou. Ja mám zmluvu s Vami a nie s prepravcom a Vy musíte reklamáciu riadne vybaviť do 30 dní. Prípradnú náhradu škody si samozrejme riešite Vy s prepravcom.
Vo vašich reklamačných podmienkach máte napísané, že “mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie tohto charakteru nebudú akceptované..”
Okamžite po vybraní televízora z krabice som nahlásila túto reklamáciu. Preto Vás žiadam, aby ste vybavili reklamácu v súlade so zákonom, inak budem nútená podať podnet na SOI a budem sa svojich práv domáhať súdne.
V prípade, že nedostanem kladnú správu na riešenie tejto reklamáce, a vadný televízor nebude vymenený za bezvadný, pretože tento vykazuje vadu, ktorú možno označiť za neodstrániteľnú a brániacu v riadnom užívaní, tak potom v súlade so zákonom a v nadväznosti na ust. § 597 Občianskeho zákonníka odstupujem od zmluvy. ...
Az po tomto maili sa konecne uracili schopit a peist pre tv...
dufam ze to dobre dopadne
Drzim palce
Ja nezabudnem na situáciu s Kooperativou, kde od nás žiadali preplatenie nákladov po autonehode. Pritom zákon hovoril jasné, pokiaľ sa účastníci zhodnu, že suma škody nebude vyššia ako 2000€, netreba volať políciu.
Ale tí ľudia na druhom aute sa rozhodli, že z toho čosi vyždímajú a dali opraviť asi komplet celé auto, škoda cez 8000 a od nás sa tieto peniaze poisťovňa žiadala, pretože sme nevolali políciu. To bolo naťahovania, az kým som im nenapísala podobne znejúci list. Zrazu to už pohľadávka mala byť považovaná za bezpredmetnú. Dementi.
@woman004 štátna obchodná inšpekcia