Ahojte..ma niekto skúsenosť s neúplnou objednávkou?
Z modiva som si objednala kabelku a topánky.. v balíku však boli len tie
Co robit?
@zenulkaaa ahoj ďakujem.. snad mi to budú veriť.. balík nebol roztrhané.. len to bol taky balík že len veľká papierová obálka založená a v nej krabica s topánkami.. bola to objednávka za 118 e tak som čakala niečo kvalitnejsie
@zenulkaaa už som.1000x objednávala cez net ale toto sa mi ešte nestalo
@autorka Ako píše vyššie @zenulkaaa, zreklamovať - zavolať, napísať mail... Dúfam, že obálku si si pre istotu nechala, tam by mala byť uvedená váha balíka. Podľa toho sa dá pekne dokázať, že neboli odoslané obe veci v jednej zásielke.
Ešte to však môže byť aj tak, že kabelka Ti príde v inom balíku (nemali ju práve na sklade). Neprišla Ti v maile nejaká info ohľadom objednávky? V každom prípade, reklamovala by som okamžite.
@sovica ahoj..ďakujem..neprišlo mi nič o tom ze ju na sklade nemajú..je to poľský obchod tak číslo telesom tam nevidela..ale mail som písala hneď dnes ako som ho otvorila
@sovica tu váhu tam nevidim
@sovica aj ma zarazilo ze to je len taka veľká obálka žiaden riaden balík tvrdsi
Tu je cislo, kde mozes zavolat, maju ho uvedene na stranke.
+421 22 1201 499
Inac je to zvlastne.. z Modiva som objednavala pravidelne,ale nikdy sa mi nestalo aby mi nieco neprislo. Raz mi stornovali jednu pansku bundu, vraj nepresla kontrolou pred odoslanim pravdepodobne bolo na nej nejake poskodenie a mali len jeden kus, mozno to bude aj tvoj pripad. Pozri si historiu objednavok v ucte pokial si tam registrovana, mala by si tam mat napisane, ci bol dany tovar odoslany,stornovany alebo sa pripravuje atd. Inac maily od nich casto hadze aj do spamu alebo prichadzajucej posty, skontroluj, ak si tak doteraz neurobila.
tak ako pise bela30, tiez mam naobjednavane z modiva toho vela a stalo sa mi 2x, ze by neprisla cela objednavka, ale vedela som o tom dopredu, lebo mi tie polozky vystornovali, urcite zavolaj, verim, ze nebudu robit problemy
@bela30 ďakujem.. bola som tak ako neregistrovaný nakupujuci..ale v súhrne objednávky boli obe veci aj zaplatené..to číslo je do poľská?
@viky173 mne to normálne preslo aj platba..a nič nenapísali že nemajú tu kabelku na sklade
@sovica dala som to tam len nebývam často doma tak by ma kuriér nezastihol
@viky173 dúfam ze mi to nevykradli..ta obálka bola biedna
Nepotrebujes vahu, staci ti odfotit im napr obsah balika, zaslat. Mozno to zabudli pribalit.
@zenulkaaa tak snáď mi uveria..ze tam nebola
Aha, no pokial si bola neregistrovana tak to nezistis, co sa stalo s objednavkou. Takze odporucam zavolat tam a cislo by malo byt slovenske, len cez vikend sa asi nedovolas a v pondelok je sviatok. Takze najskor sa s nimi spojis asi az v utorok.
Pozri v maily, ci poslali vsetko naraz. Niekedy ide tovar z viacerych skladov a pride na viackrat
@bela30 nemusela byt registrovana, aj tak ma vsetko v maily
@mk1111111111 No mne storno objednavky do mailu neposlali, mala som ho uvedene len na ich stranke v registracnom profile s objednavkami.
@bela30 myslela som to tak, ze v maily prislo, co odoslali
Ahoj ako si dopadla? Riešim teraz to isté cez iný e-shop. Mne dokonca ani faktúru dotyčná dáma neposlala.
No napisat im na mail, alebo zavolat a povedat co sa stalo. Vsetky kontaktne udaje maju na stranke