Prosím o pomoc,niekoho, kto robí na pošte. Problém je taký, že som sa začala zaúčať za priehradkou a zistila som, že som včera zákazníkovi odoslala balík expres kuriérom,ale zabudla som tam v počítači zadať dobierku,tak odosielateľovi neprídu peniaze 😐
Môžem to v pondelok ráno nejako napraviť, napríklad zavolať na tú dodávaciu poštu a balík pozastaviť? Ďakujem za pomoc.
@nikpa Dobierka na balíku bohužiaľ nebola zaznačené,ja som tam len nalepila štítok z tlačiarne a tam bol len ten pohár krehké.
A ako mi pomôžu na tom centre pomoci? Zastavia vydanie balíka?
Keď im budeš vedieť povedať podacie číslo tak tam tu dobierku do systému dopíšu.
@nikpa Ďakujem veľmi pekne, číslo som si zistila, tak to snáď vybavím.
@nikpa Ešte by som sa chcela spýtať,ako to potom bude s doplatkom za poštovné? Nie je náhodou dobierka s platbou na adresu drahšia,ako normálny kuriér?
A volať to centrum sa dá od koľkej ráno?
Keď s tým máte skúsenosť, ďakujem.
Služba dobierka sa dopláca, čiže áno, bude to drahšie. Príde ti závada, ktorú treba doplatiť. Ak máš kontakt na zákazníka, spoj sa s ním a vysvetli mu situáciu, možno bude ochotný prísť a doplatiť to. Ak nie, je to na tvoje naklády. Vieš o tom, že všetky schody a finančné závady si uhrádzaš sama, máš podpísanú hmotnú zodpovednosť...
Neviem presne odkedy sú na centre pomoci ale určite pred 8hod.
@nikpa Áno, zákazníka poznám,ale ak by aj náhodou nechcel doplatiť,ja to zaplatím. Ďakujem vám veľmi pekne za pomoc.
V pondelok zavolaj na centrum pomoci, akurát musíš vedieť podacie číslo toho balíka. Bez toho to samozrejme nepôjde, inak neurobíš nič lebo ten balík sa musí dať dohľadat aby sa k nemu niečo doplnilo...
Zákazník si mal tiež skontrolovať podaci lístok, či si zadala dobierku. Ak sa zákazník nakoniec nedostane k svojim peniazom, príde ti maximálne vynadat, no a nezostane mu iné, iba si podať reklamáciu. Ale aj tak nepochodi, keď raz proste v systému tu dobierku nemal zadanú.
No ešte je šanca, že tá dobierka bola zaznačena na zásielke a uvedomele pracovnicky na inej pošte alebo poštárka si to všimnú a vyberu ju, poprípade tam zvyknú zákazníci písať aj číslo a overia si to. Každopádne sa nestresuj, stávajú sa aj takéto veci.