Nesprávne podaný balík

21. sep 2024

Prosím o pomoc,niekoho, kto robí na pošte. Problém je taký, že som sa začala zaúčať za priehradkou a zistila som, že som včera zákazníkovi odoslala balík expres kuriérom,ale zabudla som tam v počítači zadať dobierku,tak odosielateľovi neprídu peniaze 😐
Môžem to v pondelok ráno nejako napraviť, napríklad zavolať na tú dodávaciu poštu a balík pozastaviť? Ďakujem za pomoc.

nikpa
21. sep 2024

V pondelok zavolaj na centrum pomoci, akurát musíš vedieť podacie číslo toho balíka. Bez toho to samozrejme nepôjde, inak neurobíš nič lebo ten balík sa musí dať dohľadat aby sa k nemu niečo doplnilo...
Zákazník si mal tiež skontrolovať podaci lístok, či si zadala dobierku. Ak sa zákazník nakoniec nedostane k svojim peniazom, príde ti maximálne vynadat, no a nezostane mu iné, iba si podať reklamáciu. Ale aj tak nepochodi, keď raz proste v systému tu dobierku nemal zadanú.
No ešte je šanca, že tá dobierka bola zaznačena na zásielke a uvedomele pracovnicky na inej pošte alebo poštárka si to všimnú a vyberu ju, poprípade tam zvyknú zákazníci písať aj číslo a overia si to. Každopádne sa nestresuj, stávajú sa aj takéto veci.

autor
21. sep 2024

@nikpa Dobierka na balíku bohužiaľ nebola zaznačené,ja som tam len nalepila štítok z tlačiarne a tam bol len ten pohár krehké.
A ako mi pomôžu na tom centre pomoci? Zastavia vydanie balíka?

nikpa
21. sep 2024

Keď im budeš vedieť povedať podacie číslo tak tam tu dobierku do systému dopíšu.

autor
21. sep 2024

@nikpa Ďakujem veľmi pekne, číslo som si zistila, tak to snáď vybavím.

autor
22. sep 2024

@nikpa Ešte by som sa chcela spýtať,ako to potom bude s doplatkom za poštovné? Nie je náhodou dobierka s platbou na adresu drahšia,ako normálny kuriér?
A volať to centrum sa dá od koľkej ráno?
Keď s tým máte skúsenosť, ďakujem.

nikpa
22. sep 2024

Služba dobierka sa dopláca, čiže áno, bude to drahšie. Príde ti závada, ktorú treba doplatiť. Ak máš kontakt na zákazníka, spoj sa s ním a vysvetli mu situáciu, možno bude ochotný prísť a doplatiť to. Ak nie, je to na tvoje naklády. Vieš o tom, že všetky schody a finančné závady si uhrádzaš sama, máš podpísanú hmotnú zodpovednosť...
Neviem presne odkedy sú na centre pomoci ale určite pred 8hod.

autor
22. sep 2024

@nikpa Áno, zákazníka poznám,ale ak by aj náhodou nechcel doplatiť,ja to zaplatím. Ďakujem vám veľmi pekne za pomoc.