Neprišla mi objednávka z e-shopu

nikuska4
29. mar 2012

Čo robiť,keď mi po objednavke z istého e-shopu neposlali tovar a tvrdia že objednavku nezaregistrovali a nechápu ako mi mohol prísť potvrdzujúci mail.Po viacerých pozitývnych skúsenostiach som si zvolila sposob platby prevodom na účet pretože je lacnejšie poštovné ako pri dobierke.Už je druhý týždeň od vtedy a nič sa nedeje,akurát raz mi napísali že sa tým budú zaoberať.Zas prešlo pár dní a žiadna odpoveď.Čo mám robiť,ako mám postupovať?Ďakujem..

natyadko
29. mar 2012

Policia

sisaha
29. mar 2012

@nikuska4 daj im este par dni, komunikuj s majitelom, poziadaj ich, aby si preverili dosle platby z toho dna, ktory si platila, pripadne +1 den, ak mas inu banku ako oni. Vyzvu na zaslanie tovaru, alebo vratenie penazi im posli pisomne. Kludne im k ziadosti vytlac aj ten potvrdzujuci mail. Vyzvu zakonci slovami, ze veris, ze to vyriesia k tvojej spokojnosti, aby si nemusela tieto neprijemnosti riesit sudnou cestou a negativnou reklamou ich e-shopu, s ktorou sa s ostatnymi rada podelis..

viera27
29. mar 2012

@nikuska4 kludne im napis, ze pokial ti nevratia peniaze, davas oznamenie na policiu. Ked sa budu nadalej vyhovarat, ze o nicom nevedia, tak daj ziadost na banku o vratenie prevodu/identifikaciu prijemcu z dovodu neopravneneho/bezdovodneho obohatenia (ze si si pomylila ucet).

nikuska4
autor
29. mar 2012

@sisaha
@viera27 vdaka za rady 😉