Ahojte, objednala som si bundu z tchiba, no dnes mi padla do oka iná, ktorú som si kúpila. Neviete, či sa dá niekde zrusit objednávka? Alebo stane sa niečo, ak tovar neprevezme od kuriéra? Nebudu od mňa vymáhať nejaký poplatok za náklady? Nechcem to radšej ani prevziať, lebo aj tak ju budem musieť vrátiť, netreba mi ju už.
@veronika33 ďakujem, ešte ju neodoslalui, aj som im teraz napísala mail. Vieš, bunda je dosť ťažká, to poštovné je dosť vysoké a fakt mi ju už netreba lebo som našla perfektnu bundu v sekaci🙈 len ak to nestihnú zaevidovať a medzitým to odošlú, tak isto nebudem mať z toho nejaký problém?
@borbe ďakujem, tak to bude ok hádam...
Urcite ano
Ziadny problem z toho nebude. Ak uz aj odoslu,tak nepreber.
Dávaj si pozor niekto ma v obchodných podmienkach , že ak neprevezmes tak musíš zaplatiť nejakú určitú sumu, no nemyslím si , že to ma aj tchibo
@simona1998 nič také som nenašla v podmienkach, preto som sa aj tu radšej opýtala...
Tak keď si nenašla tak len neprevezmi 🙂. Nebudeš prvá ani posledná neboj sa
@simona1998 no ja som taká poctivka😂,ale tak načo platiť zbytočne poštovné... Dúfam že to stornuju skôr,ako to odošlú...
Tak žienky len aby ste vedeli, že mi odpísali na ten mail, kde som žiadala zrušenie objednávky. Že zmena ani zrušenie u nich možné nie je, ale že balík nemám prevziat a oni ho vrátia na ich sklad bez akýchkoľvek nákladov na môj účet.
ak ju už odoslali, tak ju neprevezmi, nič sa nestane, ak ju ešte neodoslali, napíš im mail, že chceš zrušiť objednávku