Ahojte, dostala som sa aj svojim zavinením do takej situácie, že som si objednala z eshopu oblečenie pre dcéru, avšak som urobila preklep v tel.čísle a kuriér mi to nevedel doručiť. (čo som sa dozvedela až dnes od e-shopu) Myslela som si, že mi balík ani nebude doručený, a dcéra súrne potrebovala nové legíny, tak keď sme už boli na nákupe v Tescu kúpila som jej aj niekoľko. Je tomu už takmer dva týždne od odoslania tovaru, dnes som kontaktovala eshop, že teda mi balíček nebol doručený, a teda že či mi môžu vrátiť peniaze. Tak som sa dozvedela o tel.čísle, že som mala preklep. Jedná sa vlastne o to, že mi pani oznámila, že mi vrátia peniaze ale bez poštovného a stiahla si poštovné dvakrát.
Viem že pokiaľ vraciate tovar na e-shop, teda odstupujete od zmluvy, e-shop je povinný vám vrátiť aj sumu poštovného, ktoré ste zaplatili. Neviete ako to je v tomto mojom prípade?
Pozri sa aké podmienky má konkrétny e shop.
Nevieme aké podmienky má daný eshop
Všeobecne má eshop právo žiadať úhradu nákladov na dopravu, tam aj späť
Tak poslane to bolo aj tam aj spat..ze siala preklep je tvoja chyba treba si to pozriet pred odoslanim objednavky
U teba zjavne došlo k porušeniu kúpnej zmluvy. Ty si od zmluvy nepodstúpila... väčšinou sa to robí pisomne/alebo cez eshop. Takže e-shop má právo si stiahnuť náklady za poštovné, nakoľko v tvojom prípade išlo o neprevzatie zásielky.
Vo vacsine eshopov ak platis za dopravu, tak tato suma ti nie je vratena pri vrateni tovaru /napr. zalando lounge/. Dostanes naspat len sumu za tovar.
Prečítaj si podmienky, s ktorými si súhlasila pri potvrdení objednávky. Tam isto je napísané ako je to s poštovným pri vrátení. Je to bežné, že eshop si účtuje aj spätné poštovné.
Určite nie je eshop povinný vrátiť ti aj poštovné
@muchotrafka298 pri Zalando Lounge ak vrátiš celú objednávku ti vrátia aj poštovne. Aspoň kedysi to tak bolo
@sense v poslednej dobe som vracala viacero veci a postovne mi nebolo vratene. Ale to som neriesila, lebo to boli drahe veci, cize tie 3 EUR ci kolko to bolo nech si nechaju.
@muchotrafka298 no viem že bolo tak si si zo zásielky nič nenechala, čiže komplet šlo všetko na späť vrátili aj poštovné ale keď som si napr jednu vec nechala a zvyšok vrátila tak vrátili peniaze len za vrátený tovar, ale ako píšem ja som už hádam aj dva roky odtiaľ nič neobjednavals.
je fakt že smutné že niekto chce aby zaplatil za cudziu chybu, ty si neodstupila od kupnej zmluvy - to by si mohla vtedy ked by si to prebrala a vratila tovar , vtedy by si platila len za zaslanie spätné tovaru , čiže 1x poštovné
ty si neuviedla správne údaje
Teraz chceš aby za tvoju chybu platil niekto iný a nie ty?