Zdravím, objednala som si tovar z H&M. Pisalo tam dodanie 2 - 3 dni, prešiel týždeň a tovar ešte neprišiel. Ja cestujem preč, takže ak neprevezmem tovar, vráti sa potom späť? Nebudú mi účtovať nejakú pokutu za neprevzatú zásielku? Ďakujem
skús zavolať na ich zákaznícky servis 0800 333363.. ja som tiež objednávala minulú sobotu a ešte nemám, no v piatok poslali mal, že meškajú s objednávkami a večer, že ju odoslali..tak rátam pondelok, utorok ju mám..kedy odchádzaš? ked tak zavolaj a zneň dodaciu adresu na niekoho, kto by ti to mohol prevziať
Ja som minule objednavala a neprevzala som dobierku, lebo som sa pomylila a objednala zle cislo. Nedalo sa to zrusit a pani na infolinke mi odporucila neprevziat balik. Len by sa to nemalo stavat casto-max 2x, inak ti zablokuju konto.
No ja som rátala s tými vecami, že si ich vezmem a tak už som si kúpila iné. Skôr ma zaujíma že keď to neprevezmem, či mi nepošlú nejakú faktúru s pokutou alebo čo. V piatok mi prišiel mail že odoslané, zajtra idem preč
@lullka8 K tomu dodaniu - tie 2-3 dni sa tykaju dorucenia odo dna odoslania (ked Ti prisiel informacny e-mail). Nie dodania celkovo.
Co sa tyka nakladov s tym spojenych, idealne by bolo kontaktovat zakaznicky servis ako Ti poradila
@lenkuliak. Z obchodneho hladiska na uhradu nakladov na dopravu a balne narok maju. Ci to aj realizuju budes vediet, ked budes kontaktovat infolinku.
Nemaju narok na nic za neprevzatu dobierku . Ani ziadna pokuta ani nic ....
@janette321 Preco si to myslis?
@bergsta lebo je to zakon a 10 rokov mam eshopy a dobierky sa mi nonstop vracaju a mozem si akurat tak piskat ... ☹
@janette321 no nie je to tak, len ide o to či to chceš riešiť
https://tvnoviny.sk/domace/clanok/143514-za-nep...
Kedy ti prisiel e-mail o dorucovani?