Ahojte dievcata viete mi poradit?
V nedelu som poslala jednej pani peniaze s tym ze splatnost bola v pondelok.
Doobeda mi prisla SMS ze je to stiahnute z uctu tak som to povazovala za vybavene.
V utorok mi pani pisala ze peniaze jej nedosli a dnes mi pisala zasa ze peniaze este stale nema na ucte.
Posielalo sa to z VUB do SP stalo sa Vam uz niekedy nieco take?
Mam zajst ja do banky sa na to opytat alebo ma ist ona kontaktovat svoju banku?
Este jedna otazka
Ak platite cez IB a ucet zacina 0 123 456 v konecnom vypise mate c.u. kam posielate peniaze uz bez tej 0?Ja to tak mam vzdy a pani sa domnieva ze som zrejme urobila preklep v cisle jej uctu.
@evakva cez IB som to uz kontrolovala ani neviem ktory raz
24 bola platba zadana a 25 je uz aj na IB ze je to zrealizovana platba avsak pani ju nema u seba
cislo uctu vsetko mi tam sedi len ako vravim ona si zrejme mysli ze som urobila chybu nakolko jej ucet zacina 0 a v potvrdenke od banky co som jej poslala je jej c.u.bez tej 0
@kajusa83 nemusíš ísť do banky, ak číslo účtu začína nulou je to len preto, aby ťa niektoré banky pustili cez číselník, takú ich kontrolu. tá 0 nemá žiadny iný význam.
stačí kontaktovať banku telefonicky a oni ti presne povedia či platba bola zaslaná na číslo účtu, ak je číslo účtu je potrebné aby pani reklamovala platbu, nakoľko tvoja banka vykonala všetko správne a peniaze odišli, chyba bude na jej strane.
ak nebude chcieť spolupracovať žiadaj storno platby v banke s odôvodnením, že peniaze neboli pripísané na jej číslo účtu.
@zuzana909 dnes pani ide do banky ma sa poobede ozvat dala som jej aj svoje c.u. aj potvrdenku som jej poslala z mojej bankytak som zvedava co poriesi
@sisaha neviem to ma nenapadlo od nej ziadat dnes ide do banky
@januliku no vsak ja som jej to aj pisala ze ak ucet zacina 0 v konecnom vypise c.u, bez nuly ze je to tak spravne ak by som prvy raz platila IB tak OK ale vzdy mi platby presli bez problemov
v ten den som platila aj telefon aj ta platba mi presla tak neviem co sa mohlo teraz stat
@kajusa83 skús si pozrieť na svoj účet, či sa Ti platba náhodou nevrátila späť na účet ako kredit - ak bolo chybné číslo účtu partnera tak sa platba vráti. a ešte nech si pani skontroluje či Ti dala dobré číslo účtu 😉
0 pri účtoch SLSP nehrá žiadnu úlohu, ak do IB aj zadáš číslo účtu s nulou, systém si ho aj tak vymaže 😉
dievcence
je to konecne vyriesene 😎
pani sla do banky a problem bol u nich nie u nas 🙂 od nas platba presla OK a nieco sa haprovalo na ich ucte
@kajusa83 ak aj robíš prevod cez IB platba v tej istej banke je za pár minút ale z jednej banky do druhej to môže trvať aj tri dní .....
@kajusa83 Skontrolovala by som si, ci platba prebehla (da sa na pobocke, cez IB a tusim aj telefonicky). Ak prebehla, tak potom by som skontrolovala udaje, ci som vsetko dobre zadala. Ak je cislo uctu napr. 063627, tak aj mne sa potom zobrazi bez tej 0 na zaciatku.