Chcela som si objednať knihy z jednej stránky, už som aj mala všetko vyplnené a klikla dokončiť nákup, ale potom ma to vrátilo na začiatok a neukázalo mi nič v zmysle “ďakujeme za objednávku,” ani mi neprišiel email. Keď som sa chcela prihlásiť do účtu (súčasťou bola registrácia) ten účet mi nebralo, tak ma ešte napadlo, či som nechtiac nespravila chybu v emaili.
Pravdepodobne to ale neprešlo, že? Chcem to skúsiť ešte raz, ale bojím sa, aby mi to predsa len neposlali dvakrát. A keby poslali, čo sa stane, ak jednu objednávku neprevezmem?
Majú tam nejaký kontakt, pri problémoch s objednávkou vždy zavolám a vyriešim.
Ved zavolaj na infolinku.
Tie veci musi niekto objednat, nachystat, zabalit, vyexpedovat, zaplatit kuriera....a potom si to niekto len tak neprevezme.
Ja som tiež tak raz objednala dvakrát závesy, volala som na ich infolinku a ze to už odoslali, ale ze ten druhy balík nemám prevziať, takže som u kuriéra prevzala a zaplatila len jeden a druhy poslali späť 😊 zavolaj a uvidíš, možno to vôbec neprešlo, tam ti určite povedia
Napísala som im email, tak uvidím
Objednávka najpr neprešla, dostala som od nich odpoveď a už som aj znovu poriadne objednala :D
Veď si zavolaj do toho e-shopu a spýtaj sa, či evidujú tvoju objednávku.
@au1994 veď už som to dávno urobila