Nepodarený nákup tovaru

23. jún 2022

Ahojte.Rada vy som vedela vás názor na situáciu,ktorá sa mi udiala pri jednom nákupe tovaru cez marketplace.
Takže: 20.5.som objavila na market krásny detský vankúšik s menom.Pani predávajúca to vyrába ako handmade.Dohodli sme obchod,požiadala som ju o číslo účtu a celkovú sumu vrátane poštovného.Pani reagovala až 30.5.s tým,že bola indisponovana a že tovar mi pošle,že objednávka je hotová ale nestihla poslať.Ja som ju požiadala o foto výrobku.Opat som ňu požiadala o číslo účtu.Poslala,ale zároveň napísala,že mi to pošle až nasledujúci týždeň,či to bude problém.Sklamalo má to ,ale požiadala som ju,aby to skutočne poslala a informovala má keď to bude posielať,aby som to uhradila.Opat mi však napísalao niekoľko dní neskôr,že to posunieme o pár dní.Tentokrat som ju už rázne požiadala aby si niekoho zabezpečila aby to mohol niekto na tu poštu odniesť a nech mi pošle podacie číslo balíka.Na to sa pani úplne odmlčala.Od začiatku júna sa ozvala až dnes!!!dnes sa ozvala s tým,že nemôže nájsť moju úhradu.Ja som jej odpísala,že preco nereagovala na moje správy a neinformovala či to vôbec bude posielať ako sľúbila.Ze už vlastne mesiac mi to posiela a stále to nepodala na poštu.Mne nerobí problém to uhradiť okamžite,alé mám z nej divný pocit.Pani opäť nereaguje.A teraz nám obavy,že ma označí za nepreberacku alebo podvodníčku.Co radíte?Pískať tie peniaze,alebo odstúpiť od tej kúpy?

autor
23. jún 2022

* poslať tie peniaze ( pardon za preklep)
Som čestný človek, ale s touto pani je nárocna komunikácia...a nemám z toho dobrý pocit... A priznám sa,že od 20.5.som už aj znechutená,že má takto naťahuje.Co by ste robili vy? Ďakujem za rady.

pukina
23. jún 2022

Konverzaciu s nou si uloz, ak by ti chcela robit problem, budes mat dokaz o jej pristupe a odstup od kupy. Ja by som teda nervy na to nemala a poslala ju dakde uz po prvom tyzdni jej ignoracie 😀 Je to absolutne neseriozne z jej strany.

autor
23. jún 2022

@pukina mám všetko v mobile uložené.

modraslamka
23. jún 2022

ja som ochotna cakat max 2 dni na odpoved, inak si hladam inu pani.

kiwi3
23. jún 2022

ak to chapem spravne, tak ste obidve nejak mimo. ty chces, aby ti to poslala este pred uhradenim a ona zase komunikuje len sporadicky. tak ja neviem, ale tiez vzdy posielam az ked mam peniaze na ucte

autor
23. jún 2022

@kiwi3 nie som mimo.Ona keby napísala,tovar mám hotový,pošlem vám ho v ten a v ten deň tak ja to uhradim.Ale ona povie že to posunue o pár dní a potom zas o pár dní a je z toho mesiac.

hviera81
23. jún 2022

ak k uhrade este nedoslo, ja by som uz neriesila dalej. zalezi aj ako velmi to chces

autor
23. jún 2022

@hviera81 nie nedošlo.Lebo už jed som to chcela uhradiť ( preto som pýtala číslo účtu) tak zakaždým to posunula o pár dní a je z toho mesiac

syslik81
23. jún 2022

bud rada ze si nic nezaplatila.. normalne jej napis ze kvoly zlej komunikacii odstupujes od obchodu a uz si nic neprajes od nej kupit . viac ta trapit nemusi .. chcela si foto -dostala si aspon to? asi nie .. takze sa nemas za co ospravedlnovat trpezliva si bola az az

autor
23. jún 2022

@kiwi3 ja nechcem aby mi to poslala pred uhradenim.Ja som chcela aby mi napísala jed to bude posielať aby som to mohla uhradiť.A priložila potom písacie číslo balíka.

matullienka
23. jún 2022

Lenže ona možno čakala na tvoju platbu preto ti to neposlala. Inak takéto objednávky sa často platia ešte predtým ako ti to vôbec začnú robiť, lebo ona ti to urobí a potom povieš, že si si to rozmyslela. Nevravím,e je to tvoj prípad. Podľa mňa máte chybu v komunikácii

autor
23. jún 2022

@matullienka keď som to chcela uhradiť,tak napísala že ona to pošle o pár dní neskôr než sne boli dohodnuté.pre mňa nie je problém to uhradiť okamžite.

anjelicek26
23. jún 2022

Pre nu si podla mna spekulantka, kde sa boji, ze ani nezaplatis...

matullienka
23. jún 2022

Tak vidíš ale ona možno o pár dní čakala, že nájde platbu a pošle a platbu nenašla. Ja by som napríklad neposlala kým by som nevidela peniaze na účte, čo ona nevidela.

autor
23. jún 2022

@anjelicek26 ako si na títo prosím ťa prišla???veď som si vyžiadala číslo účtu,som ochotná zaplatiť hneď.Natahuje má od 20.5.Poprosila som ju,že ked to bude mať hotové a bude to chcieť poslať,nech mi napíše a ja to uhradim.

anjelicek26
23. jún 2022

no chcela si uhradit az ked to bude mat hotove, co je pre nu zas riziko, ze - sa ti to nebude pacit a potom nezaplatis, co je pri veciach s menom uplne od veci pre krajcirku... sije veci pre baby, co zaplatia dopredu a tvoju objednavku posuva dozadu...

matullienka
23. jún 2022

Si ochotná zaplatiť hneď a ešte si nezaplatila a číslo účtu ti poslala ale ty čakáš, že ti pošle balík? Má čas ide na poštu kukne kto zaplatil tie balíky vezneya podá, ty si nezaplatila nevidím dôvod aby ti posielala balík

martinkatinka
23. jún 2022

Stale pises, ze si bola pripravena uhradit, ale neuhradila si. Chyba v komunikacii. Ja vzdy jasne napisem, ze posielam az po uhrade a ked mne nabehnu peniaze na ucet. Inak mi ostane specificka objednavka. Niekedy si pytam zalohu dopredu, napriklad na material.

deedol
23. jún 2022

ved hod sem tu vasu debatu, takto je to tazko povedat.
ja tiez platim vzdy vopred a tiez ocakavam, ze druha strana zaplati vopred, inak neposielam. a ked mi nic nepride, raz pripomeniem, ze cakam na platbu, a ked nepride ani potom, tak uz nerieisim a predam niekomu inemu.

zoro9836
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
ruzovakrava
23. jún 2022

Pani komunikuje zvláštne ale ty si tiež uvedom že objednávaš personalizovaný tovar - a teda keď to vyrobila špeciálne pre teba, síce po mesiaci a blbej, resp. žiadnej konverzácii, ale vyrobila. Tak je namieste jej zaplatiť aspoň toľko aby nebola stratová aj keď už o to nemáš záujem. Možno je to staršia pani, možno má nejaké vážne problémy. Ale keď nekomunikuje je to zasa len domnienka.

slavomira236
26. jún 2022

Ja som kupovala od maminej tote šiju na zákazku shofshelky od inej čiapky nakrcniky tak som zaplatila až potom začala šiť...druhý krát keď som dávala šiť tej istej čiapky keďže už mala so mnou skúsenosť najprv ušila potom som uhradila a hneď poslala

autor
28. jún 2022

Ozyvam sa vám opäť s takýmito novými informáciami.Takže som uhradila celkovu sumu vratane poštovného,prilozila doklad o platbe,nakolko pani predávajúca tvrdila ,ze balíček odošle az po úhrade.A výsledok?Pani nereaguje vôbec.Balicek dodnes neprišiel.
Ďakujem vsetkym za komentare a rady,je to pre mna poučenie.A som rozhodnutá ju buduci týždeň zverejnit na vsetkych možných sociálnych sieťach,vo vsetkych skupinách kde sa to bude dať,ako nespoľahlivu a neserióznu osobu,ktora zavádza a klame.
Možno som naivná,ale v kutiku duse jej nechavam este cas do piatku,ze co ak by naaahodou ten balicek prišiel.Ved nadej zomiera posledná.A som aj zvedavá.
Prajem vsetkym pekny den.