Aký je postup ak mi z 10 ks tovaru jedného druhu nablokovali len jeden? Zistila som to z bloku až doma, v obchode som nepípala. Stačí keď tam zajtra pôjdem s blokom, s tým, že mi nablokovali len jeden? Alebo aký mám zvoliť postup? Ďakujem.
@sssss123 mas dobry bodik 🙂 ja som taka ista, moj muz sa chyta za hlavu, ked sa nieco take stane a ja idem poctivo riesit (alebo ak mi zle vydaju napr.).
Inak by ma zaujimalo - ak by tu bol niekto, kto pracuje v potravinach, ci tie rozdiely zistene pri inventarizacii potom idu do nejakej normy prirodzenych ubytkov, alebo im to nejako pomerne zosobnuju a zrazaju z platu?
@sssss123 Ja som tak uz viackrat bola opravit predavacku, ked mi nieco nenauctovala az nema z toho problemy 😃 ale paradoxne az raz mi jedna ozaj s vdakou podakovala,ostatne sa tvarili,akoby som nerobila sluzbu ja im ale oni mne 🙄
Mne sa to zo 2x krat stalo, kontrolujem si ale hned pri pokladni, teta doblokovala. Ja by som z takej "zdarma" veci radost nemal, zozieralo by ma to a asi by som to niekde radsej venoval...
Je to na tebe.
Jasne, prídeš povieš.
Tiež som raz bola vrátiť dva šampóny co mi dcéra hodila do košíka omylom.
v Tescu mám pravidelne inú cenu na bločku a inú na tovare....To isté Lidl.
Takže ja by som nešla, pretože mňa sa pokúšajú dobehnúť takmer každý týždeň...
@vikusjk robila som v potravinach. Ak mi chybali peniaze v kase,doplatila som. Takyto tovar sa doplaca tiez. Mali sme urcitu normu strat,ale vdaka ,,poctivym,, ludom,boli roky,kedy predavacky odrobili mesiac zdarma
@deti95060810 tohle ale neni chyba pokladni,ale tech vedouci,kteri navadeji spravnou cenu do systemu. a nebo celkove obchod odrbava kupujici,kdyz ceny u vystaveneho zbozi nasledne neodpovidaji cenam pri placeni. bezne to byva u akci a slev.ty pokladni za to osobne nemuzou,ze se ceny lisi, protoze ony cenu nedavaji,jen prejedou kod na zbozi cteckou,a vyjede tak skutecna cena,kterou do kasy nacte nekdo jiny. pokladni se muze seknout max jen v poctu zbozi a nebo kdyz neco prehledne a neprojde ji rukama.
@anickabasnicka ale to nie je odrbavanie. Kolkokrat nam poslali nove ceny a my sme si ani nevsimli. A kym sa to vytlaci,postriha a roznesie,to tiez trva. Samozrejme,nevylucujem aj moznost,ze niekde niekto odrbe,ale myslim,ze malo kedy to tak je. Navyse ak ma predavacke v kase viac penazi,tak ich odovzdava
@petulda333 to neni o prodavackach,to je spis o vedeni.kolikrat to clovek slysi a vidi v televizi,jak si maji dat lidi pozor,ze ceny u zbozi nemusi odpovidat finalnim cenam pri placeni. ze je to klamani zakazniku atd. osobne si prace prodavacek vazim,a jsou myslim i temi poslednimi,ktere maji na cene zbozi nejaky vliv.asi tak
@anickabasnicka no ano,ale to ludia nevidia. Ja som robila v mensich potravinach a videla som ako to funguje. Uz by som to robit nechcela
@sssss123 nerieš, vieš aké majú odpisy?.... sa to stratí 😁😁😁iné úniky sú v tejto republike
@petulda333 taky jsem mela cest nahlidnout v par obchodech za kulisy, shodou okolnosti to byli soukromnici. jakym zpusobem si delali ceny u zbozi ,des a bes. at to byly sebevetsi kamaradky,zacala jsem si radeji to zbozi objednavat primo v eshopu tech vyrobcu.
@anickabasnicka my sme tu v dedine mali tiez obchod ,taky sukromny a ceny otras. Ale zas aj ta jednota co nam tu ostala nie je vyhra
@daniela2202 dopriala by som ti take odpisy a manko
@sssss123 normálne prides na informácie/za vedúcim podľa reťazca a ukážeš blok a povieš čo sa stalo.
A ženy, prosím vás pekne.
Naozaj si myslite, že gigant ako Tesco či Lidl vás ma v úmysle schválne okrádať? Alebo tá chuda predavačka, ktorá z toho naozaj nič nemá?! Keďže ani tringelty ani plus na inventúre jej nejdú k výplate?
Vždy ide o nedbalosť, chybu v systéme, alebo zabudnutú nevymenenu cenovku.
To vás skôr okradne maly súkromník, ktorý ma svoje potraviny, lebo tam plus ide naozaj jemu do vačku.
Nemajte pocit, že vás chce každý len úmyselne okradnúť. Chyby sa stavaju.
@daniela2202 úniky v tejto republike sú presne kvôli ľuďom ako ty. Zlodej v malom nie je lepší ako zlodej vo veľkom. Takže kľudne si môžeš s politikmi podať ruku a aj väčšina tu komentujucich.
@hranolka22 presne toto ja neznašam, maju sa mi poďakovat a nie povedať pardon, ako by mi robili laskavost a to sa deje bežne
Ja som este nezažila, žeby cenovka sedela s pokladňou.9 z 10 razy chodim reklamovať a občas, ked som si nechcela kupit ten tovar za tú cenu, si ho nechám...Plus ako bonus máme predavačku v Terne, co si pri každom nákupe vydá menej o 0.75 centov, čiže ja ako ostriež musím sledovat cenovky, bloky a vždy sa jej podari ma ošmeknut i tak
@777januska777 a ty to určite zmeníš
@sssss123 si čestný človek a to je správne,držať sa spravodlivosti,normálne choď do obchodu a vysvetlí o čo ide.
@777januska777 A keď tam poctivo pôjdem vrátiť tovar ktorý mi dali naviac, zaplatia mi ten čas a benzín? keď hovoríš o zlodejoch? Mne sa to už párkrát stalo, keď som to zistila pri pokladni nemala som s tým žiaden problém a na chybu som ich upozornila. Ale pokiaľ oni spravia chybu, ja mám cestovať, míňať benzín a môj čas?
@gabrielkaa nik ta nenuti,ja by som to urobila. Sme ludia,nie stroje
@gabrielkaa a kludne tk mozes oznamit prj dalsom nakupe
@gabrielkaa no je to o ľuďoch, potom sa čudujeme, ze ala je spoločnosť zla a egoisticka, je nám zaťazko urobiť niečo naviac. Ta predavačka pracuje a vďaka chybe, teraz za to bude znášať následky. Ked nám niekto pomôže, tak sme šťastní a vďační druhým, ale ak máme my niečo urobiť pre druhých, už máme výhovorky. Kazdy z nás sa ma snažiť druhým pomáhať ako môže a aj vďaka jeho snahe bude spoločnosť lepšia. Takže ten benzín nebudeš musieť míňať, ved predsa do toho obchodu pôjdeš znovu niekedy a vtedy to vyriesis.
@sssss123 niektorú by sa tešili ,že ušetrili, a neriešili, ale ak chces, zájdi tam s bločkom, mohli by to vedieť vyreklamovat