Nefungujú Packeta boxy

sszuzu8
18. júl 2024

Stáva sa to aj vám? Idete vybrať balík a appka nenájde box? Opakujete 3x-4x a stále nič? Aktualizovaná je reštartovaný mobil bol. Urobilo mi to už minimálne v 3 boxoch. Neviem už či je chyba v mobile alebo v packete ale už je to skrz moju trpezlivosť. Zapnuté aj GPS aj Bluetooth aj nfc Ani neviem čo vlastne tam treba. 🤷‍♀️

doriiis
18. júl 2024

Aj dáta zapnuté?

sszuzu8
autor
18. júl 2024

@doriiis áno áno

doriiis
18. júl 2024

Nfc nepotrebuješ pri packete

lonely66
18. júl 2024

@sszuzu8 packeta mi fungovala vždy. dokonca dnes som si vybrala balíček. čo zlyhalo hneď na prvýkrát, bol box GLS. nikdy viac si nimi nedám poslať zásielku... samé komplikácie...

sszuzu8
autor
18. júl 2024

@lonely66 gls to áno. Kamarát sa tak nevedel dostať k balíku ani keď kontaktoval infolinku aby ho nejak nasmerovali

riick
18. júl 2024

Pravidelne posielam aj vyberám balíky, niekedy aj 5 za deň a zatiaľ som nemal ani raz problém

lonely66
18. júl 2024

@sszuzu8 no čo sa týka GLS, ja som hneď urobila čoro-moro na zákazníckej linke, tak ho zablokovali v tom boxe a že hneď zajtra mi kuriér prinesie zásielku na mne zvolenú adresu. tak som zadala adresu, darmo som čakala, volala som popoludní, že kde je tá zásielka? jaj, ona je ešte v boxe a kuriér ešte len pôjde po ňu.... tak zase čoro-moro.... keďže bývam asi 20m od konkrétneho boxu, trvala som na tom, nech mi kuriér volá ihneď, keď ju pôjde vybrať a ja si prídem k boxu pre ňu. tak i bolo... ale akože nikdy viac...

janai1
18. júl 2024

@sszuzu8 v Gls stačí napísať mail alebo zavolať a balík opätovne nahraju do systému. Záležitosť 1 minúty

bu1bu
18. júl 2024

Z - boxy využívam pravidelne ( najmenej 1xza týždeň) a ešte som nikdy za tie roky co to existuje nemala problem. 🤷‍♀️

lonely66
18. júl 2024

@janai1 áno, u mňa 1 minútu zapisovala, ale skutek utek.... to, čo tvrdila slečna/pani na linke, to vôbec nebolo dodržané.

luccija
18. júl 2024

@lonely66 ja som mala zlú skúsenosť s DPD prišiel balík a nestihla som ho vybrať mal prísť skôr, ale išiel z ČR odosielateľ ma upozornil, že budú meškať a už sme boli 2 dni preč.Pisala som mail do DPD, že mám v boxe balík a poprosím ho teda poslať kuriérom, že nestíham výber.Odpoved to sa nedá, lebo oni ho automaticky odosielajú späť.Mala som prvú takú skúsenosť tak som bola neodbytna, že nerozumiem, keď ho ráno kuriér vyberie prečo ho nemôže zobrať na depo a priniesť na adresu, alebo predĺžiť odber a vyberiem si ho o deň.Tak horko ťažko mi ho dali do depa a tam som musela ísť pon.

katulienocka999
18. júl 2024

@sszuzu8 mne sa to stalo zatiaľ iba raz. Bolo to dosť na nervy a ani nevravím koľko som čakala kým som sa dovolala na info linku. O pár hodín som išla zase a zrazu to išlo. Nevedela som ja a ani na infolinke co sa mohlo pokaziť

naneta258
18. júl 2024

@sszuzu8 mne sa napríklad stalo, že som spravila objednávku cez iné cislo/mail ako vždy a preto mi neukázalo zásielku. Prihlásila som sa cez to správne cislo/mail a už zásielka nabehla 🙂

drakvak
18. júl 2024

Žiadny problém nikdy a to som už vybrala desiatky balíkov…

rozculena
18. júl 2024

ja som mala iba raz problém s alza boxom,nedalo sa naťukať číslo.........tak som sa vrátila o hodinu a už to išlo.

rozculena
18. júl 2024

@sszuzu8 keď nevieš,čo tam vlastne treba,tak možno je chyba v tebe.
Doma si otvorím apku,údaje sa načítajú,a pri boxe stačí mať zapnutý iba bluetooth,ani dáta netreba mať zapnuté.

ivana08
18. júl 2024

No mne sa to akurát dnes stalo. Som vravela, že do z-box už nikdy viac.Stála som pri boxe a stále, že box sa nenašiel. Snáď na 10 krát,no otras. Ja radšej na výdajne miesto

anita419
18. júl 2024

@sszuzu8 áno, raz som mala s paketou obdobný problém, bolo to už dávnejšie všetko som dodržala tak ako majú uvedené v návode, aj zaktualizovana appka ako poradili na linke. Bola som to skúsiť viackrát, o pár hodín aj manžel ale nič. Z ich strany mi s tým nijako nepomohli, len o pár dní presunuli balík na iné odberné miesto kde som ho vybrala.. predĺžilo sa mi to doručenie balíka riadne, odvtedy sa pakete vyhybam. Asi nič nie je bezchybné ale aspoň ospravedlnenie resp lepší zákaznícky servis by sa zišiel.

letfenixa
19. júl 2024

@sszuzu8 v kuse je s nimi problém, večne tú ich blbu aplikáciu odinstalujem, znova nainstalujem, už sa mi stalo, že jednoducho som balík nevybrala, zásielka sa vrátila odosielateľovi a milá Packeta mi neodpísala na môj ostrý mail.
GLS balikobox ešte horší . Najlepšie sú boxy bez aplikácií, kde naťukam kód z sms.

liz_lemon
19. júl 2024

aj mne sa to stalo tento tyzden, ale do mailu mi poslali aj taky kod, ktory stacilo natukat, a schranka sa mi hned otvorila, vraj je to nejaka novinka

sszuzu8
autor
19. júl 2024

@rozculena data mam zapnuté vzdy keďže využívam len tento druh internetu. Keď už. A áno viem vyberám XY balíkov a všetky idú len Packeta akosi nie