Prosím vás, ako by ste postupovali? Objednala som švagrinej donášku kytice z online kvetinárstva, ktoré garantuje doručenie do 24 hodín. Konzultovala som s nimi aj preťaženost kuriérskej spoločnosti, ale vraj majú zmluvy postavené tak, že aj v tomto období garantujú doručenie nasledujúci deň. Vcera ráno som teda objednávku urobila, dnes kytica mala doraziť. Ale v aplikácii GLS ukazuje, že je ešte len na ceste do depa. Keďže je piatok, na rozvoz pôjde až v pondelok a to si neviem predstaviť, v akom bude stave. Kvetinárstvo sa mi vyjadrilo, že hold,mohla som to objednať v stredu, prinajhoršom by to prišlo včera, ale dnes už určite by bola kytica na adrese. (Doručenie do 24 hodín?). GLS samozrejme nedvihaju. Už aj keď to teda dnes nepríde, fajn, ale ak príde v pondelok nejaká zvadnuta buketa, to bude trapas. A ešte je otázka, či mi to potom vyreklamuju. Čo mám robiť?
Ešte som nevidela kvetinárstvo ktoré doručuje kvety gls kuriérmi. Kazde kvetinárstvo odkiaľ som objednávala kvety alebo som dostala mali vlastných kuriérov
@janai1 ok, to nebol predmet otázky, pravidelne objednávam aj dostávam kvety z kvetinárstva, kde kytice nosí kuriér DPD alebo GLS.
Závisí od toho aké majú obchodné podmienky a čo máš v zmluve. Ak si zaplatila za službu doručenia do 24 hodín máš ju aj dostať.
Zruš objednávku. V e-shopoch je to bežné, že sa dá zrušiť. Resp.odstúpenie. pozri si obchodné podmienky.
@januska12323 majú tam doručenie do 24 hodín, ak sa v objednávke neuvedie inak. Ale kvetinárstvo sa vyhovára, že zlyhala GLS. Do GLS som sa dovolala, vraveli, že zrejme nedoniesol predávajúci balík do 18:00 hod., čím teda nestihol zvoz. Ale mňa ako klienta nemusí zaujímať, kto zlyhal
@anjelicek26 ono aj keby prišla kytica zajtra, nevadí, ale do pondelka bude v takom stave (možno aj smrdieť), že najradšej by som to celé zrušila, čo sa už ale nedá, lebo je to niekde v kamióne? V depe? Neviem.
Teraz dorucuju aj v sobotu mozno pride
Ty nemusíš pátrať kto zlyhal ..vidím to na kvetinárstvo, lebo píšeš, že tvrdia, že nestihli odovzdať kyticu do času ..
V podstate to je jedno, ak garantujú do 24 hod sťažovala by som sa a reklamovala.Oni nech si reklamu ju ďalej s kurierskou firmou....
Absolútne by som sa s nimi o ničom nebavila, nič neprebrala ak to nepríde dnes a žiadala peniaze späť.
Keď raz garantujú doručenie na konkrétny deň, majú ho dodržať. Ich problém, nie tvoj.
@renatka100 GLS u nás v sobotu nerobia rozvoz ani teraz
Ty s GLS neries nic. Mas zmluvne podmienky z kvetinarstva, reklamuj tam a ziadaj vratenie penazi, kedze nedodrzali podmienky. S GLS nech si to riesia oni.
@janai1 to ,ze si to nevidela,neznamena,ze to tak nie je .Dcera robila ako kurier a ano,GLS rozvaza zive kvety,aj kytice
Autorka- skus zavolat na najblizsie depo,alebo ak mas cislo na kuriera,ktory do tej oblasti rozvaza.Maju toho vela teraz a je to na nom,ci a kolko stihne.V sobotu sice spolocnost nedorucuje,ale su kurieri,ktori teraz v sezone rozvazaju aj v sobotu co nestihol v piatok,aby sa mu to nenakopilo,v pondelok budu dalsie baliky.Mne minuly rok postovy kurier doviezol v nedelu
@danculka25 už sa to vyriešilo. Nakoniec sa zistilo, že balík zle vytriedili, dostal sa na depo v inom meste, tým pádom tam čaká a je ako "stratený". Kvetinárstvo si to vykomunjkovalo s GLS, vyžiadali si kyticu naspäť, čiže sa im v pondelok vráti. A nám vrátka peniaze.
Ahoj prosím ťa o aké kvetinárstvo sa jednalo keď to nie je tajné. Nedávno sme mali podobný problém
@melany_y laskykvet
S nimi sme mali aj my problem.
@lili1313 tiež s donaskou, či niečo iné?
Áno, nestihli.
Dobrý deň, ak chcete napíšte mi . Mamm podobnú skúsenosť.
@34katka34 ďakujem, ale už to máme vyreklamovane.
Tebe moze byt jedno, co robia kurieri... kvetinarstvo v dobe, ked vedia, ze tych 24h nevedia dodrzat - malo tuto funkciu s webku odstranit do doby, kym to zasa bude mozne. Ziadala by som vratit peniaze. Tam ide hlavne o to terminovane dodanie - na urcitu akciu, datum, narodeniny - a nie 4 dni neskor...