Nedoručenie tovaru kuriérom

27. sep 2021

Ahojte, nemáte náhodou niekto podobnú skúsenosť? Minulý týždeň mi mal byť doručený balík od dr Max, zaplatený vopred. Už bolo dosť hodín a kuriér sa neozýval, tak som skúsila zavolať na číslo uvedené v sms a tam mi pani povedala že balík vracajú nakoľko tam boli nejaké zlé štítky. Povedala som si že dobre v poriadku, no dnes mi to nedalo a skúsila som zavolať na infolinku dr max kde mi bolo povedané že oni balík evidujú ako doručený. Vravela že sa mi ešte ozve, ale teda chcem sa opýtať či sa vám stalo niečo podobné a ako postupovať v takom prípade keď mi balík doručený nebol napriek tomu že tvrdia že bol

eerikusik
27. sep 2021

Ja som presne pre tieto ich služby u nich prestala nakupovať,a to že som tam posledne roky nechávala majland. Zákaznícky servis nula bodov. Raz sa mi stalo že mi odmietli v lekárni vydať zaplatený balík,lebo som nemala kód,ktorý mi proste nedošiel ani mailom ani sms.Mala som tam veci za 90€ pre čerstvé bábätko a kuriérom som to nedávala posielať lebo mali nekonečne dodanie lebo korona. Povedala som si nikdy viac, ale potom som sa upokojila a objednala zasa.Nechala som to poslať kuriérom mužovi do práce,keď mi došla sms o dodaní hneď som ju presmerovala,lebo v ten deň mal muž HO a došlo mi potvrdenie ,že to teda bude poslané domov.Dalsi deň mi samozrejme volala kuriérka že je v práci u muža.Ked som jej povedala,že je balík presmerovany,bola odpoveď aha,na balíku je to napísané ale v skenery to nikto nezmenil🤦.Vravím si akože vážne? Tak jej vravím že nevadí teda,či to vie doručiť zajtra mužovi do práce a ona že jasne nie je problém.Dalsie dva dni sa ani mne ani mužovi nikto neozval až zrazu balíček skočil ako vrátený na sklade Dr. Max ako 3x nezastihnutelny adresát.Balik za 80€ samozrejme zaplatený.Ked som im napísala na zákaznícky servis odpoveď prišla po 3 dňoch v zmysle,že som si mala vybrať iný spôsob dopravy😏Po ďalších dvoch teplých mailoch som sa dopracovala k odpovedi,že čo teraz......Mám si poslať oficiálnu reklamáciu,že chcem odstúpiť od kúpnej zmluvy a keď si racia spárovať vrátený balík s mojou reklamáciou ,tak ak im pošlem číslo účtu,vrátia mi moje peniaze.Takze asi po 20 týždňoch sa tak stalo.Odvtedy nakupujem v Benu s nikdy žiadny problém nebol.

mpg
27. sep 2021

@eerikusik Ja keď nakupujem v dr. Maxe, tak platím až kurierovi a vždy to tak bolo v poriadku.

majamat
27. sep 2021

anio nehovor. prepravcovia idu dolu vodou, za posledny mesiac 3x doruceny balik tym sposobom, ze to kurier nechapl pri schrankach. pricom mm bol doma a 2x som bola doma ja. a to bol 2x kurier DPD a 1x UPS. vetky baliky zaplatene a to v hodnotach 140e, 60e a 80e. nastastie ks trate nedoslo,a le teda sila takyto pristup.

a 1x problem s postou. nedorucili mi zlty listok dos chranky vraj to uz nerobia, ze posielaju sms. hovorila som im, ze sms som nedostala a oni hned, ze som dala zle cislo. no to urcite. schvalne som to prekontrolovala a cilso ok. balik som mala na poste tyzden a kontaktovala som predajcu, inak by soms a to nedozvedela.