Nedoručenie tovaru

sarah2911
19. feb 2022

Ahojte dievčatá, chcela by som sa spýtať ako by ste riešili tuto situáciu . Pred 3tyzdnami som si z MK objednala tovar v hodnote vyše 30€ - doporučená pošta . Po tom čo som pani odoslala peniaze nereaguje na správy, nenapisala mi číslo zásielky a vôbec sa za tieto 3 týždne neozvala. Ďakujem

katus2323
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
karelova
19. feb 2022

@katus2323 tvoje slová nespochybňujem, znie to pekne ale nemyslím si, ze to funguje az takto jednoducho, nakolko niekto v rámci pomsty môže chcieť ublížiť tomu druhému a určite banka nezacne konat takto intenzívne len na základe nepodlozenych slov jednej strany a zas pochybujem, ze banka má čas a priestor robiť sudcu niekomu.

lubka261
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
acer11
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
nefertiijti87
19. feb 2022

@karelova presne, nikto jej bohužiaľ nebude riešiť €30,-
Tu reklamáciu v banke si môže podať, ale je tam nejaký poplatok, tak či sa to vôbec oplatí riešiť.

hipuska
19. feb 2022

Na FB je skupina podvodníci...skús si tam zadat číslo účtu....možno je to podvodnícka. Alebo si tam podaj dotaz, možno sa vás nájde viac a poda sa hromadná obžaloba

luliu
19. feb 2022

@katus2323 absolútne to takto nefunguje. Banka ju vyzve a tým to končí, nič jej nezablokuje

zoro9836
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
zoro9836
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
judit47
19. feb 2022

@katus2323 tak vacsiu blbost som za posledne mesiace asi nepocula😂😂😂

Za poplatok 10€ jej banka vyzve protistranu(kradnucu pani)nech peniaze vrati ak nebude chcet tak nevrati a pani pride o dalsie peniaze🤦‍♀️

Zistit meno je jednoduche najdes niekoho kto ma v tej iste banke ucet a posle jej 0.01€ a hned mu to zobrazi ale nepomozes ai zase nic.

Autorka oboznam MK o tejto veci…

zoro9836
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
judit47
19. feb 2022

@zoro9836 alebo🙂ja by som poslala s poznamkou mam ta ty zlodejka😂

sovica
19. feb 2022

@sarah2911 Čítala si, aké mala pani hodnotenia? Veď hoď sem jej nick a uvidíme, či sa pani ozve. Admina si kontaktovala?

zuzkaa111
19. feb 2022

@sarah2911 Este mi napadlo, ci predávajúca nezomrela alebo nie je v nemocnici, ale to nemate ako zistit. Ma nejaké nové hodnotenia v posledných cca dvoch tyzdnoch?

lubka261
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
natalienka12
19. feb 2022

@katus2323 Netrep blbosti, takto banka v ziadnom pripade nepostupuje a NEMOZE postupovat. Pokutu? Pokutu za co? Ba naopak, poplatok banke zaplati klient, ktory reklamuje, nie naopak. Takto by hocikto na hocikoho podal spekulativnu reklamaciu, ze islo o omylom zadanu platbu. Jedina cesta je cestou organov cinnych v trestnom konani.

zuzkaa111
19. feb 2022

@lubka261 Aha, no prave pozeram profil autorky, cize pred tromi tyzdnami ked objednavala tovar, tak pod tymto nickom ani nebola na MK

zoro9836
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
zoro9836
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
lubka261
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
zoro9836
Odpoveď bola odstránená
Zobraz