Ahojte dievčatá, chcela by som sa spýtať ako by ste riešili tuto situáciu . Pred 3tyzdnami som si z MK objednala tovar v hodnote vyše 30€ - doporučená pošta . Po tom čo som pani odoslala peniaze nereaguje na správy, nenapisala mi číslo zásielky a vôbec sa za tieto 3 týždne neozvala. Ďakujem
@katus2323 tvoje slová nespochybňujem, znie to pekne ale nemyslím si, ze to funguje az takto jednoducho, nakolko niekto v rámci pomsty môže chcieť ublížiť tomu druhému a určite banka nezacne konat takto intenzívne len na základe nepodlozenych slov jednej strany a zas pochybujem, ze banka má čas a priestor robiť sudcu niekomu.
@karelova presne, nikto jej bohužiaľ nebude riešiť €30,-
Tu reklamáciu v banke si môže podať, ale je tam nejaký poplatok, tak či sa to vôbec oplatí riešiť.
Na FB je skupina podvodníci...skús si tam zadat číslo účtu....možno je to podvodnícka. Alebo si tam podaj dotaz, možno sa vás nájde viac a poda sa hromadná obžaloba
@katus2323 tak vacsiu blbost som za posledne mesiace asi nepocula😂😂😂
Za poplatok 10€ jej banka vyzve protistranu(kradnucu pani)nech peniaze vrati ak nebude chcet tak nevrati a pani pride o dalsie peniaze🤦♀️
Zistit meno je jednoduche najdes niekoho kto ma v tej iste banke ucet a posle jej 0.01€ a hned mu to zobrazi ale nepomozes ai zase nic.
Autorka oboznam MK o tejto veci…
@katus2323 Netrep blbosti, takto banka v ziadnom pripade nepostupuje a NEMOZE postupovat. Pokutu? Pokutu za co? Ba naopak, poplatok banke zaplati klient, ktory reklamuje, nie naopak. Takto by hocikto na hocikoho podal spekulativnu reklamaciu, ze islo o omylom zadanu platbu. Jedina cesta je cestou organov cinnych v trestnom konani.