Ahojte, kde je prosím možné riešiť problém s nečestnou predávajúcou tu na modrom koníku, ktorá udávala stav, ktorý sa absolútne nezhodoval s realitou a teraz odmieta vrátiť peniaze? Je podľa Vašich skúseností vôbec takýto prípad vyriešiteľný? Lebo už sa mi to raz stalo, ale adminky nič nevyriešili - pozastavili danej "mamičke" asi na dva týždne bazárik a potom veselo predávala ďalej. A toto bude asi rovnaký prípad...A zistila som, že skupina, ktorá tu v minulosti existovala, akosi zanikla a netuším, či bola vytvorená nejaká efektívnejšia náhrada?Vďaka
@karolinka1991 Ja mám zase skúsenosť s tým, že som mamičke pomohla s DP, dostala na základe toho pekné peniaze od štátu a do dnes mi nebola schopná poslať pár Eur, na ktorých sme sa dohodli na účet - už to párkrát sľúbila a nič. Teraz neviem či ju označiť alebo kašlem na ňu. Čo vy na to?
@novana
@novana vdaka za link, lebo ozaj, ked to nejde po dobrotky ....a to ja som bola ochotna este aj jedno postovne zaplatit...no zda sa, ze sa ta mamicka umudri, ale dobre vediet do buducnosti,lebo tu casto nakupujem
@evittam Ja by som ju ešte raz vyzvala, a keby sa neozvala, potom by som ju asi označila v skupinke. Veď keď Ti tie peniaze sľúbila, tak má svoj sľub dodržať, hlavne keď to bol iste zlomok z toho, čo vďaka Tebe dostala od štátu!
@karolinka1991 Ja uz som ju vyzvala minimalne 3x a taktiež mailom. Len sa ohradila,ze ved uz to posiela.....nech nerobim "dramu"....Je to uz vyše dvoch mesiacov. A presne - ide o princip.....a čestnosť.
@evittam potom by som už označila určite...nechápem, že niektorí ľudia nemajú kúska slušného správania a nevážia si čas a ochotu druhých!
@karolinka1991 Stalo sa.😉
@karolinka1991 "Za dobrotu na zobrotu"... Asi budem v budúcnosti pytat dopredu-ako pri tovare.😉😎