Chcem počuť nazory, ako riešite situáciu, keď vám pride poškodený, nefunkčný tovar (o ktorom ste boli informované, že je v poriadku) a chcete ho vrátiť.
Posielate ho spat na dobierku, doporučene po pripísaní peňazí na účet alebo doporučene, že vám predávajúca pošle spat peniaze, až keď si balik prevezme alebo ako..?
A ako to riešite ako predávajúca, ak sa to nenastastie prihodí?
Mne sa raz stalo,ze som si ako predavajuca nevsimla,ze tricko nie je v takom stave,ako som myslela..navrhla som kupujucej,ze jej vratim peniaze,a ona posle tricko,ona chcela len znizit cenu-cize som jej poslala rozdiel..ak by chcela vratit tricko,vratila by som jej tolko,co mi poslala ona (cize bez jedneho postovneho)
Len jediny raz mi prisiel.total.smejd za par eur.napisala som iba zle hodnotenie a vec hodila do kosa.za.5eur mi.nestalo.sa s niekymnnatahovat a chodut na postu.ak by to bola vec dajme.tomu za 20e uz by som trvala na vrateni penazi.
A to sa nebojíte posielať peniaze dopredu cudzej osobe ? Ja som chcela kúpiť vestu, a chcela som na dobierku a pani mi odpísala ze nevidí dôvod posielať na dobierku.
@tani777 takze cenu trička s postovnym (jej) a peniaze vopred, či až potom, ako by ti prišiel balik?
@gabriela2952 kde máš záruku, že ti na dobierku nepošle plnú krabicu papierov? 🤷🏻♀️
autorka poštovné by som nevracala, aj eshop ti vráti peniaze iba za tovar
@saxana000 skôr zo zásady (ale je to viac €) , nechcem písať zle hodnotenie (stať sa môže, že si človek nevšimne), nevadi mi zabaliť a ísť na postu
@nikaeli tiež pravda, preto sa snažím najradšej osobne. Aj keď aj to som sa čudovala keď jedna pani býva necelých 20km od môjho mesta ,žeby som prišla osobne a ona chcela len poslat poštou. Ale xo už no ,špekulanti sa nájdu na každej strane.
@gabriela2952 nie, prečo, veď pozriem hodnotenie, mám len samé dobre skúsenosti a to nakupujem často
Tak prvé si také neviem predstaviť, že kúpim brak ale ok. Požiadam o vrátenie, normálne pošlem pošta funguje, pripadne doporučene.
Samozrejme napíšem takú referenciu, že dotyčná viac nič nepredá. A to myslím smrteľne vážne, neznášam podvodníkov. Ak to teda je tak, ako píšeš. Ono stane sa, že opis ok, ja mam inú predstavu ako druhý. Už sa mi stalo. Normálne som poslala späť pripadne si nechala, nechala som to tak. Ale napísať raz obuté a dostať nosene topánky, fakt sa nedali tak na fotke, ale opätovne som sa pýtala, či teda je to vážne tak, že raz nosene a bolo mi napísané že áno, tak to bola veľmi dlhá referencia samozrejme s fotkou!
Nemyslím teba autorka.
@nikaeli čiže ako kupujúca by mala 2x platiť postu, i keď to nebola jej chyba ale predávajúcej? Oki. A peniaze dopredu, či až po tom ako ti pride tovar spat?
Áno a žiadam vtedy celé poštovné, nakoľko dostať ako píšeš nefunkčný a poškodený tovar to neni že, nevšimla som si. To je, chcem predať a klamem zámerne.
@sono2 to je jasne, to už bolo klamstvo. Tiež podľa fotky nezistia, či vec funguje, v popise nebolo nič o vade, ešte raz som sa opýtala, dotyčná potvrdila a pride nefunkčné. Teraz súhlasí s vrátením peňazí, ale chce, aby som najskôr poslala vec doporučene poštou a až, keď si to ona prevezme, tak mi pošle peniaze spat (nie pred poslaním).
Poštovné platíš pošte..
Minulý týždeň som vracala tovar do eshopu, balík mi doniesol kuriér za 4,50€, naspäť som ho posielala doporučene za 2,70€. Eshop mi vrátil peniaze za tovar. Áno, som 7,20€ stratová. Tiež nie je chyba eshopu, že mne tie topánky nesedia 🤷🏻♀️ chápem, že tovar z bazáru je niečo iné, všetko je vecou dohody oboch strán. V akej hodnote bola tá vec? možno by ti mohla poslať polovicu, ty pošleš balík a ona vráti druhú polovicu.. tiež si jej verila a poslala peniaze vopred, však?
Teda upresnim, z množstva funkcii je kopec funkcii nefunkčných a teda aj tých podstatných. Čiže funguje iba niečo, no vôbec sa to nedá normálne využiť. Patrí to do kosa, určite ani zadarmo by to nikto nebral. Ona ma presviedča a nechápe tomu, že nechcem zľavu.
@nikaeli veď práve verila, poslala dopredu, no ona nechce.
V e-shope nakupujem, vraciam, som stratová na postovnom. No viem do coho idem, s cim môžem rátať, moja chyba. Pokial by mi však poslali niečo iné, zavádzali, nepovedali i keď by som sa konkrétne opýtala, to by ma naštvalo (ako teraz).
@gabriela2952 aj ja radsej poštou, zbehnem keď mám čas a kedy mi vyhovuje. Osobny odber je otrava dohadovať.
No pokiaľ je tovar poškodený od predávajúceho žiadam vrátiť celú sumu aj s poštovným a plus poštu ktorý musím uhradiť. Nevidím dôvod platiť poštovné keď mi pošle dana osoba niečo zle . Tak isto som to urobila v decembri kedy som si cez jednu stránku objednala tovar . Tovar prišiel poškodený . Plus došuchsny odlepene určité veci tak som písala email s tým že ale nevidím dôvod aby som platila kuriéra či poštovné takže mi poslali kód cez paketu a tak som im odoslala balík a oni poslali sumu ktorú som ha uhradila a tak je to správne
škoda, že od nej nemáš video, kde by si videla ako vec (ne)funguje 😞
@nikaeli áno, nabudúce si asi vypytam..len, kto bude zas ochotný? Snad ten, kto chce predat. Ja som jej video s tými zásadami poslala, nech mi verí, ze si nevymyslam. Ona tvrdí, ze to predtým skontrolovala.
Asi predtym..jej konkretne..ale inak zavisi aj od hodnotenia a od toho,ako na mna ten clovek posobi 😊
Ja som nedávno posúvala spievajúci záchod, a teda pripla som do správy aj video ako dôkaz, že funguje - naliala som vodu, záchod zaspieval, rozobrala som ho a vodu vyliala 😉 rovnako tak spievajúci hrniec - vhodila som kocku do každého otvoru - ja s tým problém nemám.
A ešte by ma zaujimalo, v akej výške si pýtate/posielate peniaze? Žiadate/vrátite celú sumu i s postovnym tam a spat alebo ako?