Dobrý deň, tí, čo prenajímate byty, nedali ste nájomníkovi kľúče od poštovej schránky? Je to štandardný postup? Nájomník nemá prístup ku schránke, nemôže si na ňu dať svoje meno a teda na adresu, kde býva (platí nájom), si nemôže dať ani posielať poštu. Bavíme sa o dlhodobom nájme rok/dva. Ďakujem
Má kľúče a má aj svoje meno na schránke.
@pribinak nevysvetlil to, povedal, že si poštu bude chodiť vyberať sám. Keď mu bolo navrhnuté, že nájomník mu poštu vyberie a informuje ho, že ju má, bude mu ju napríklad "zbierať" a prenajímateľ sa po ňu v nejakom časovom intervale zastaví, odmietol to s tým, že ho nechce obťažovať.
Kupila by som si svoju schranku a dala ju k ostatnym so svojim menom.
@mocca na úradné listy si zapni elektronickú schránku slovensko.sk a na ostatné buď kúp vlastnú schránku, alebo dohodni zo susedom, že si "prenajmeš" jeho a prilepíš tam aj svoje meno.
Alebo za 7€ mesačne preposielaj poštu inde https://eposta.posta.sk/casove-doposielanie/
Najomca ma normalne schranku k dispozicii a nak chodi posta tam kde byvame, do bytu ktorý prenajimame nam nechodí absolutne nic
@andrea_82 neviem kde bežne, ale ja som nič také nevidela a ani by to nebolo možné, pretože bytový poriadok také niečo zakazuje. Vŕtať čokoľvek do steny môžeš v byte či svojom vlastníctve, nie v spoločných priestoroch. U nás by si to musela odmontovať a na vlastné náklady dať stenu do pôvodného stavu.
ani my nemáme k dispozícii schránku, ale nám aj tak všetko chodí mailom, a to čo sa nedá mailom tak na trvalý pobyt k rodičom, majú splnomocnenie na preberanie pošty do vlastných rúk a problem vyriešený.
@mocca ani ja som nedavala nikdy najomnikovi kluc od schranky a naco? nemal u mna trvaly ani prechodny pobyt aby mu chodila posta
A prečo mu prenajímateľ nechce dať schránku k dispozícii?