Bola som si dat ostrihat vlasy na mikado. Boli tam dve kadernicky z toho jedna slovenka druha srbka. Strihala ma srbka spytala sa ma ako to chcem ostrihat tak som jej povedala,ze na mikado plus este ukazala foto ako to chcem a vzadu vystrihat na kratsie ale tak aby sa to dalo dat este do gumicky. Povedala okej. Ostrihala kukla som zdalo sa mi to ok. Zaplatila som a odisla. Problem je ale v tom,ze som si vsimla,ze to mam divne ostrihane. Ked som si vzala zrkadlo a pozrela dozadu zostala som zhrozena.mam tam schody, jedna cast je dlhsia druha kratsia vzadu mi to skratila tak,ze sa to neda dat do copu a navyse lava strana je dlhsia ako prava. Proste to mam cele zle. Zaplatila som za to 25€ ale absolutne nie som spokojna. Mozem strihanie reklamovat? Da sa to vobec? Budem si to musiet dat u kadernicky opravit co ma vide zas na peknu sumu kedze to bude musiet skratit a zaeovnat
No hej, reklamovať sa to dá. Teda aj by som to v salóne uznala... Akurát teraz máš dva týždne smolu. Musíme mať zavrete..
Ved to ale da sa spatne to reklamovat? Uznaju mi to?
No pochybujem, ze to vyreklamujes za 2 a viac tyzdnov...
Skús tam aspoň zavolať . Nafotiť si to..
Na reklamaciu kadernickych sluzieb mas 3 mesiace. Povedz muzovi nech ta detailne nafoti. Tieto fotky posli mailom na mailovu, fb stranku alebo kadernicke ako mms aj s opisom a ziadaj napravu. Dohodni sa s nou, ze po skonceni mimoriadnej situacie pozadujes napravu. Vlasy ti zatial trocha dorastu. Ak vas napravy nie su svhopni pozadujes peniaze spat a najdes si sama salon kde schopni su. Vsetko pisomne, vsetko si ukladaj. Ja som takto reklamovala a vyriesila sa to k mojej spokojnosti. A to som neplatila 25 euro za vlasy ale takmer 10x tolko, co uz je viac penazi. Vlasy mi napravali pol roka.
Reklamovať sa dá ,len ja by som sa v žiadnom prípade nedala u nej akože opraviť lebo keď raz nevie strihať dobre tak druhýkrát isto nie🙄
tak teraz sa tam asi ani nedovolas a urcite maju zatvorene , ved maju nariadene mat zatvorene
Už by som to asi nechala tak. Kým tam znovu pôjdeš tak ti vlasy dorastu. Nabuduce si dáš lepší pozor
Tak to si mala podľa mňa riešiť hneď v ten deň a nie s takýmto odstupom času. To už je podľa mňa zbytočné. Neviem ja keď som u kaderničky tak si to proste hneď skontrolujem a keď tak jej ešte poviem čo a jak
a preco sa tam nevratis a nereklamujes? vzdy sa to da riesit. Chod tam a ukaz im to, nech to opravia ako reklamaciu