Môžem odmietnuť prebrať zásielku od kuriéra?

junova
3. máj 2017

Dobrý deň, dnes mi ráno prišla sms, že mi kuriér prinesie zásielku za 33 eur. Išlo o omyl. Pritom som za tovar už raz zaplatila ale nesadla mi veľkosť tak mi mali len tovar vymeniť. Kurierovi som povedala, že tovar nepreberiem lebo som ho už raz zaplatila On že nech zavolám pani, ktorá mi tovar poslala, ze on ho späť poslať nemôže len na základe môjho odmietnutia. Vraj zajtra mi ho dovlecie späť. Je to pravda? Vážne nemôžem odmietnuť zásielku? Ďakujem.

melesmeles
3. máj 2017

mne sa stala obdobna situacia, len som tovar zapaltila cez net a aj kurier chcel aby som platila. zasielku som odmietla prevzat, on to akcepotoval.

junova
autor
3. máj 2017

@melesmeles ďakujem za odpoveď, môj kuriér to odmieta akceptovať 😣 Prišla mi sms že dnes som zásielku neprebrala ale zajtra mi bude opätovne doručovana.

dominika6
3. máj 2017

@junova máš kontaktovať predajcu..predsa on kuriera objednával tak on zadal či niečo platíš alebo nie..

melesmeles
3. máj 2017

@junova aka to bola kurierska spolocnost? urcite najdes na ich stranke info o neprijati zásielky.

junova
autor
3. máj 2017

@dominika6 Už som predajcu kontaktovala a nedvíha telefó. Skúsim ráno.

dominika6
3. máj 2017

@junova lebo kurier si robí len svoju robotu..predajca je za to zodpovedný..

lilyianka
3. máj 2017

@junova treba kontaktovat predajcu...kurier s tym "nic" nema

junova
autor
3. máj 2017

@lilyianka Už som kontaktovala predajcu. Vraj je to už vybavené. Tak uvidím. Ďakujem.

margotka33
3. máj 2017

ja som odmietla router od T-com.. nakolko mi nezmenil adresu na zmluve na moje poziadanie.. Uvadzali asi tak 10 rokov adresu... Kurier to akceptoval.

matrioska86
3. máj 2017

ja by som to asi tiez neprebrala, resp. odmietla.....aby si to nakoniec ozaj aj 2x nezaplatila tymto sposobom. ten kto ti to poslal sa pomylil tak nech to nabuduce posle uz v poriadku.

junova
autor
4. máj 2017

Dnes ráno mi zase prišla sms, že mi príde balík za 33 eur. Pritom predavajucej som sa včera dovolala a sľúbila, že zásielku zruší. Večer mi potvrdila, že je zrušená. Tak ja neviem čo urobim, zase sa budem dohadovať s kuriérom.

meusicka
4. máj 2017

@junova skus zavolat kurierskej spolocnosti aby to preverili. k nim to prist mohlo, ale este to nespracovali a preto kurierovi svietia este stare informacie.

junova
autor
4. máj 2017

@meusicka ok, idem.

nicollette332
4. máj 2017

S tymto som sa este nestretla ale ak by sa mi nieco taketo stalo, tak by som skusila okamzite kontaktovat jeho nadriadeneho alebo priamo na centralu a skusila by som im to cele vysvetlit a mozno by s tym vedeli nieco spravit aj hned. Jemu sa to len asi nechcelo riesit, by som bola povedala

stastnablcha
4. máj 2017

pokojne to nepreber. nik ta nemoze nutit

tyaja5
4. máj 2017

nemusis prebrat.to vsetko su len reci, ze ti ju donesie opat.ak aj by doniesol, tak opat by som neprebrala.a po pravde to uz nie je tvoja starost co s tym bude.povedala by som, ze ide o omyl, nebudem uz za nic platit.a dovidenia 🙂