Nemá niekto skúsenosť s tým, že na stanici na tabuli odchodov vlakov vypísali meškanie vlaku 20min. A pritom vlak nemeškal, ale my sme ho nestihli, lebo sme sa spoľahli na oznam o meškaní. Museli sme kupovať lístky na ďalší rýchlik. Chcem, aby nám to železničná spoločnosť preplatila.
🙏
@katkaseiner už sme to skúsili priamo na stanici v prahe, aj telefonicky..ale nebolo toho, kto je za tu tabuľu odchodov zodpovedný 🤦♀️
Preto vzdy dodavaju, ze je to len orientacne a moze sa zmenit. A hej, tiez sa mi to raz na vyske stalo, ale my sme to vtedy neriesili, nastastie sme vsetci stihli...
doba meškania je orientačná a môže sa zmeniť.
mali ste byť na stanici.
@camarion vy ste tam mali byt, kedze meskanie je orientacne. Cize to, ze ste odisli z vlastneho presvedcenia prec a spoliehali ste sa na to, co je na tabuly, je cisto tvoj problem. Zeleznice s tym nic nemaju. Tebe vlak odisiel, listky na dalsi neplatili z akeho dovodu?
@muchotrafka298 ten zmeškaný bol regiojet a ďalší bol EC..
@camarion ty si mala inu prepravnu spolocnost, takze rozumiem. Druhykrat budes vediet, ze meskanie je iba orientacne a treba byt na stanici a pocuvat hlasenia. Lebo meskanie sa moze menit aj 10x.
Ty máš čakať od planovaneho odchodu vlaku na stanici, neísť preč, ten čas sa totiž mení ..keď napíšu 20 min....o 5 min vyhodia, že bude meškať len 10 minút
Takže sa vlastne nemáš na čo sťažovať
Toto neuhádaš, je len a len vaša chyba, že ste nesledovali čas. Ohlasuje sa meškanie, vlak je pripravený na odchod aj odchod, to všetko ste nepočuli?
@januska12323
nepočuli, išli si dať hambáč 🙈
@camarion no to pochybujem, že by boli ochotní vám vrátiť peniaze. Oni to aj vyhlasujú rozhlasom... A vždy aj dodajú, že čas meškania sa môže zmeniť.
Ak to bol regiojet, tak z vlastnej skusenosti ti neodporucam im nieco pisat, zbytocna strata casu. Po skusenostiach uz s nimi vobec necestujem, mozno samemu sa to kvoli cene este ako tak oplati, ale pre rodinu s detmi absolutne.
vela stastia...akoze bojovat so zeleznicami je riadne na mašlu