Dobrý deň, potrebovala by som poradiť. Pred viac, ako 30 dňami som cez internet zakúpila náramok ten sa mi však rozpadol. Tak som sa rozhodla napísať mail o reklamáciu náramku s priloženou fotografiou poškodeného produktu. Odbili ma s tým, že oni majú politiku, kde po 30 dňoch nereklamujú a ponúkli mi ten istý produkt s tým, že si musím zaplatiť cenu materiálu práce a poštovného. Chcem sa, preto spýtať či existuje niečo čím by som sa, ako spotrebiteľ vedela brániť a presadiť si svoju reklamáciu. Za každú radu budem vďačná 😊
@ptck platí pre nich jediná politika a to politika zákonov. Podľa občianskeho zákonníka máš nárok tovar reklamovať do 2 rokov. Toto im pošli v odpovedi na mail s dodatkom, že pokiaľ si nevedia prečítať zákon, môžu zavolať na infolinku SOI, tam im určite poradia v tom, aké majú zákonné povinnosti. A pošli náramok poštou s oficiálnou reklamáciou.
@ptck môžeš napísať tu a prilož komunikáciu
https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-stazno...
ja som v inej veci pisala na SOI. A veci sa zrazu pohli ....
Urxite by som kontaktovala soi a nenechala sa hned odbit. Soi vie pomoct vo vela pripadoxh
daj stranku odkial si objednala
sú to slovinci ... len nechápem čo znamená že si musíš zaplatiť cenu materiálu práce a poštovného - veď to je nový náramok ... no nevadí, toto ozaj neviem ako sa dá riešiť ... ☹
hej, nic nevyriesis. Na stranke maju inak uvedene, reklamacia 30 dni
ako, veci majú pekné ... čo sa ti tam pokazilo?
to mi je ľúto ☹ a nedá sa to opraviť na svk? vždy lepšie ako nový náramok ...
Tam slovenskymi zakonmi nevyriesis nic. Kedze je to slovinsky e-shop, vseobecne obchodne podmienky maju tiez v slovincine. K vrateniu penazi maju napisane, ze ak sa ti vec pokazi do 30 dni, mozes podat reklamaciu. Tebe neprisla stranka podozriva? Nie je to po slovensky, nemozes reklamovat, nemozes vratit tovar.
slovenský e-shop? môžu mať politiku akú chcú, zákon platí aj pre nich