Ahojte, pred chvíľou som si kupovala mesačný časový lístok na TEŽku na stránke ZSSK za 16€. Zaplatila som platobnou kartou, ale na stránke ZSSK mi nevyhodilo lístok (vždy tam vyhodí, že platba bola úspešná a lístok na stiahnutie, mne tam vyhodilo, že som v prvom kroku objednávky a košík je prázdny), ani v aplikácii banky nebola platba zaznamenaná, čo som si samozrejme skontrolova. Tak som hneď vypísala údaje ešte raz, lebo som už odchádzala na vlak, tentokrát platba prešla, aj na stránke ZSSK mi vyhodilo lístok. Ale v aplikácii banky mi stiahlo sumu 16€ dvakrát. Pozrela som na mail a tam dva lístky. Myslíte, že mám nárok na to, aby jeden z tých lístkov, ktoré sú oba časové na rovnaký OP a meno stornovať, keďže chýba nastala na ich web stránke a ja som prišla o 16€? Stronovať klasický sa dá len deň pred odhadom vlaku a tým, že ja som kupovala časový, tak logicky ho stornovať nemôžem, lebo platí od dnes.
reklamuj to v banke ako duplicitu
@liz_lemon ale mne potom do mailu prišiel aj ten prvý lístok, takže mám dva lístky. Keby to nebolo na meno, tak moje jasné, že s tým nič neurobím, ale teraz mám dva lístky plátne mesiac na rovnaké meno a OP. To asi cez banku nereklamujem.
@98 no ja som nemala čas čakať, keďže ten lístok platí od dňa kúpenia mesiac, kupujem si ho vždy ráno cestou na vlak.
@canis_lupus prečo to riešiš tu a nie na infolinke? Veď im popíš problém rovnako ako si to urobila tu a oni ti poradia.
@sid515 už som písala na chatbot a tam mi napísali akurát to, že stronovať si viem lístok 24 hodín pred odjazdom cez ich stránku, čo je mne na dve veci.
Skôr ma zaujíma, či sa s nimi hádať, keď mi nebudú chcieť jeden z tých lístkov stornovať 😂
@canis_lupus skúšala si cez tento odkaz? 🤷♀️
@canis_lupus ale ano, da sa to, len mozno tam bude nejaky poplatok, tak je otazne, ci sa to oplati
Jasne ze sa mas hadat. A prd, žiadny poplatok. Z akeho dovodu. Je to jednoznacna chyba a chyba sposobena nimi. 16eur naspat - aspon v podobe kreditu na dalsie listky, ale idealne peniaze na účet
@liz_lemon tak oplatí sa to aj s poplatkom, keďže mi je na h*vno mať dva rovnaké lístky platné 18.2.-17.3. 🙈 Ani ho nemôžem nikomu dať/predať, lebo je to viazané na meno a číslo OP a revízor to kontroluje.
@canis_lupus skus to najprv na zeleznici, a ak nepochodis, tak do banky
Na infolinke mi povedali, že mám spísať reklamáciu na mail, to som už urobila a automat odpísal, že do 30 dní to budú riešiť. Takže môžem len veriť, že to vyriešia a neprídem o peniaze 🤦
@canis_lupus okrem reklamacie v zssk by som vo svojej banke podala ziadost o chargeback.
@canis_lupus so stornom neviem, skus su to sk zeleznice... ale toto sa aj mne stalo, a nie len s ZSSK ze som zaplatila a listka nikde... vzdy do 20 min prisiel, ak nie volala som do banky, ci tam je daka platba a ak nebola kupila som si zas...