Malé prsia - plavky, podprsenky

anicka22222
3. jún 2015

ahojte,

už niekoľko dní sa pozerám do zrkadla a neide mi to do hlavy prečo mi ten ujo v nebíčku neprispel vačším číslom poprsia 😒 vie mi niekto poradiť (konkrétny link) ktoré plavky, podprsenky sú najvhodnejšie pre malé prsia . Malé v zmysle veľkosti A, obvod pŕs 82cm.. Nečakám žiaden zázrak, no nech mi aspoň neodstáva podprsenka alebo nešmýka smerom hore.

Uvažujem nad kúpou tejto podprsenky ( http://www.wonderbra.sk/index.php?id_product=10... ) ale keďže som študentka, 30€ je premňa dosť velký peniaz.
Tak poprosím názory, myšlienky a skúsenosti 🙂 🙂

sissy27
3. jún 2015

@anicka22222 mno, aspoň ti nebude mať čo ovísať 😀
čo sa týka strihu tak napr. niečo takéto https://www.victoriassecret.com/swimwear/sale-a...
strih v podstate akýkoľvek, ktorý ti padne, ideálne s nejakým riasením, volánikmi, veľké vzory, ktoré opticky pridajú na objeme... ver, že oveľa ťažšie sa hľadajú plavky na veľké prsia...

janickacrazy
3. jún 2015

@anicka22222 V lacnom čínskom obchode normálne kúpiš plavky dvojdielne, podprsenka je u niektorých aj s vypchávkami, proste prsia vyzerajú vačšie, zapínajú sa vzadu plus okolo krku je šnúrka, takže aj dobre držia. A nie sú ani veľmi drahé. 😉

hradnapani
3. jún 2015

@anicka22222 hlavu hore 😉 ja ti poradim: chod do obchodu, kde maju sirsi vyber plaviek (hm, c&a, calzedonia, tezenis a pod) a z regalu si povyberaj tie najroznejsie strihy plaviek, zalez do kabinky a skusaj a skusaj a skusaj. Totiz vela zavisi aj od tvaru prs, ci ich mas plnsie alebo nie atd a vsetko je to naozaj o skusani. A hlavna zasada: musis sa predklonit pred zrkadlom - to je minuta pravdy, ci ti tie plavky sedia alebo nie. Mne napriklad tieto wonderbry nesedia. Na sklenarikovej vyzeraju pekne, ale... Mne napriklad velmi dobre sedia trojuholnikove bikiny, nic neodstava, nikam sa neposuva, vsetko je ako ma. A ako bolo spomenute: velmi vdacne su vzorovane latky, rozne maslicky, riasenia.