Mal som zvláštny sen

26. jan 2021

Dobrý deň chcel by som sa spýtať čo si o tom myslite.... Včera sa mi sníval sen že som sa pozeral sám na seba ako spím všetko som videl aj celú izbu a všetko bolo také spomalené, neviem ani či to mám považovať za sen... Ak poznáte film Nebo nieje výmysel tak tam bol chlapček ktorý zomrel pri operácii a pozeral sa na seba ako tam leží a potom ožil. Nechcem si nič také namýšľať ale nemohol som aj ja zomrieť a potom naspäť ožiť?

katkamatka7
26. jan 2021

Aký si mal pocit zo dna tesne po prebudení? Príjemný alebo nepríjemný? Si momentálne v náročnej situácii? Študuješ alebo pracuješ? Máš pocit, že Tvoj život stagnuje a Ty niečo zmeskas?

autor
26. jan 2021

@katkamatka7 pocit som mal asi vyčerpávajúci aj príjemný. No momentálne som v takej situácii náročnej a študujem aj pracujem. A dá sa povedať že niečo vždy zmeškam, veľa vecí nestíham alebo aj keď mám čas tak ma to nenapadne spraviť. V tom "sne" som necítil žiadny pocit možno trošku strach aj uvoľnenie skôr som si v hlave hovoril že to je divne. Dokázal som v tom sne otvoriť oči a pozerať sa na hodiny ktoré boli spomalené a ja som sa z hora pozeral čo robím a ako spím (to pozeranie na hodiny trvalo asi tri sekundy nášho času) keď som sa prebudil tento "sen" som si dobre pamätal aj teraz a ja väčšinou každý jeden sen po prebudení zabudnem.

lindusss2016
26. jan 2021

Nie urcite si len tak nezomrel a neozil 🤷‍♀️

katkamatka7
26. jan 2021

Neuniká Ti v živote niečo? Čo môžeš svojou snahou ovplyvniť a zmeniť k lepšiemu? V Tom sme sa len pozeráš na seba , ako Spiš a aj hodiny idú pomaly. Polož si otázku, aké máš krátkodobé a dlhodobé ciele. Čo potrebuješ urobiť do mesiaca, čo potrebuješ urobiť dnes. A čo by si si prial napríklad stihnúť do desiatich rokov. Aké máš podmienky na uskutočnenie tých cieľov a ako môžeš svoje podmienky vylepšiť a pomôcť tak svoje ciele postupne, po krokoch, naplniť.

autor
26. jan 2021