Dobrý deň, máte niekto skúsenosť s Lidl shopom a neprevzatim zásielky?
Objednala som si niečo, čo som si všimla až neskoro, že to zostalo v košíku. Aj som ich ohľadom toho kontaktovala, ale zatiaľ som nedostala odpoveď. Preto sa skúšam obrátiť na vás. Čo je podľa vás najlepšie? Neprevziať balík a vytvoriť novú objednávku? Alebo vrátiť to čo nechcem? Ako potom prebieha vrátenie peňazí? Bolo to uhradené dopredu.
Vďaka
Toto majú napísané v podmienkach:
Ak už zásielka opustila náš sklad, máte možnosť odmietnuť jej prijatie alebo nám ju bezplatne vrátiť.
Po prijatí a konečnom spracovaní vrátenia Vás budeme informovať samostatným e-mailom. Vrátenie kúpnej ceny sa uskutoční prostredníctvom platobnej metódy, ktorú ste si vybrali pri zadávaní objednávky
A toto mi prišlo od nich ako odpoveď
Balik preber,, a nechcenu polozku im vrat,
@trgypadl dá sa tovar kúpený cez e shop vrátiť v predajni?neviete náhodou? dík
@elenatomasova v lidli neda. Ten treba vratit postou.
@elenatomasova ved hodíš na postu uplne jednoducho
dobrý deň a čo .keď sa neprevezme zásielka?čo sa stane?má niekto skúsenosť?
@beech ja som ju neprevzala, aj som ich ohľadom toho kontaktovala, že ju neprevezmem. A poslali mi aj peniaze späť bez problémov
Ja som pisala že chcem stornovať a poslali mi len že sa to už nedá ,tak neprevezmem ja som to mala platiť až pri prevzatí, ďakujem za odpoveď
A ešte sa spýtam ,kam ste ich informovala? Cez mail ?
@beech áno, cez email
Ďakujem
Ak to už máš uhradené tak normálne prevezmi balík a tu zbytočnú vec vrat do predajne. Peniaze by ti mali hneď vrátiť