Lidl - neprevzatie zásielky

29. nov 2023

Dobrý deň, máte niekto skúsenosť s Lidl shopom a neprevzatim zásielky?
Objednala som si niečo, čo som si všimla až neskoro, že to zostalo v košíku. Aj som ich ohľadom toho kontaktovala, ale zatiaľ som nedostala odpoveď. Preto sa skúšam obrátiť na vás. Čo je podľa vás najlepšie? Neprevziať balík a vytvoriť novú objednávku? Alebo vrátiť to čo nechcem? Ako potom prebieha vrátenie peňazí? Bolo to uhradené dopredu.
Vďaka

dettilv
29. nov 2023

Ak to už máš uhradené tak normálne prevezmi balík a tu zbytočnú vec vrat do predajne. Peniaze by ti mali hneď vrátiť

nika23t
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
zuz987123
29. nov 2023

@dettilv určite nie na predajňu. V podmienkach vrátenia majú napísaný presný postup.

autor
29. nov 2023

Toto majú napísané v podmienkach:
Ak už zásielka opustila náš sklad, máte možnosť odmietnuť jej prijatie alebo nám ju bezplatne vrátiť.
Po prijatí a konečnom spracovaní vrátenia Vás budeme informovať samostatným e-mailom. Vrátenie kúpnej ceny sa uskutoční prostredníctvom platobnej metódy, ktorú ste si vybrali pri zadávaní objednávky

A toto mi prišlo od nich ako odpoveď

trgypadl
29. nov 2023

Balik preber,, a nechcenu polozku im vrat,

elenatomasova
29. nov 2023

@trgypadl dá sa tovar kúpený cez e shop vrátiť v predajni?neviete náhodou? dík

palculienka40
29. nov 2023

@elenatomasova v lidli neda. Ten treba vratit postou.

trgypadl
29. nov 2023

@elenatomasova ved hodíš na postu uplne jednoducho

beech
20. feb 2024

dobrý deň a čo .keď sa neprevezme zásielka?čo sa stane?má niekto skúsenosť?

autor
20. feb 2024

@beech ja som ju neprevzala, aj som ich ohľadom toho kontaktovala, že ju neprevezmem. A poslali mi aj peniaze späť bez problémov

beech
20. feb 2024

Ja som pisala že chcem stornovať a poslali mi len že sa to už nedá ,tak neprevezmem ja som to mala platiť až pri prevzatí, ďakujem za odpoveď

beech
20. feb 2024

A ešte sa spýtam ,kam ste ich informovala? Cez mail ?

autor
20. feb 2024

@beech áno, cez email

beech
22. feb 2024

Ďakujem