Dnes som nakupovala pri brigadnikovi, ktorý mi niektoré položky nauctoval aj 2-3x. Všimla som si to až doma. Mám nejaký nárok na nápravu?
Skusit ist tam...pri kazdej kase by mala byt kamera.
spätne už nie...nikto nevie koľko kusov daného tovaru si kupovala, kamera neslúži na sledovanie blokovaného tovaru, ale zákazníkov....takže o kamerový záznam sa tiež nemôžeš oprieť a určite nie je nastavený na slwdovanie tovaru čo ide po páse, ale tak aby bolo vidieť na zákazníka , prípadne platbu...
Chod a uvidíš...
Skus. Len teda väčšinou sa stáva ze nablokujeme niečo 20x alebo 70x...lebo nám nezoberie tlačítko.. to je vtedy jasne ze človek nemal také množstvo.. ale pri takomto neviem..hlavne si treba kontrolovať bloky hneď
No mne sa raz stalo, aj mu hned hovorim, ze platim vela... No tak som hned ako mi dal blok povedala a veru, cokoladu za 2€ nauctoval 13 krat. No ved nic, vsak vratili peniaze, ale mohol kuknut hned, ked som mu povedala a teda alebo sa ospravedlnit, ked mi to prisli vratit. No lenze chlapec nic, bol ticho.
Mne raz tak donutku v Lidli 11x nauctovali. Robievam tam veľký nákup raz za týždeň, všimla som si to až doma. Neriešila som to, možno keby si to všimnem hneď tam...tak upozorním.
moj otec hovori ze sa mu toto v lidli stalo x krat a ze tam odrbavaju a vzdy si kontroluje blocky mozno na tom bude nieco pravda 😃
@w123 a aký by to malo akože význam? Nac by to robili? Nikto to nerobí naschvál, ale keď ma pokladník rýchlo blokovať tak sa často stáva ze nezoberie tlačítko da si kód nepotvrdi ho a pipne ďalší tovar..
@w123 no mne to nablokoval brigádnik, bolo vidieť, že je tam 1x. Volal si na pomoc kolegyňu, keď mi šiel vážiť petržlen s vňaťou 🤦
@klarissa25 tak ja neviem potom tam maju zle kasy alebo kde je chyba ze sa tam toto pravidelne stava
@w123 bo skor ide o to, ze musia rychlo a stane sa... Treba si kontrolovať a povedat hned.
@w123 uz si blokovala na dotykovej kase a so Skenermi?
Ísť tam, kontaktovať vedúceho predajne, vyžiadať záznam z kamery. Keď ťa odbijú, povedz že zavoláš policajtov, im záznam musia dať
Nám takto v lidli naúčtovali viackrát drahú položku. Pamätal som si predavačku, ktorá to blokovala. Tak som tam išiel rovno za ňou. Zbehlo sa tam hneď zopár zamestnancov na mňa. Najprv skúšali, že už sa to nedá a bla bla bla. Narobil som tam poriadny tartas, pýtal som kamerové záznamy, vykonanie mimoriadnej inventúry na túto položku a podobne. Priznám sa, nebol som už vôbec slušný. Ale vystornovali mi to nakoniec.
Nedaj sa, peniaze nezbieraš na ceste, tiež si ich musíš zaslúžiť.
Ahoj, aj mne sa to stalo. Dokonca som isla do Lidlu az po 3 dnoch znova nakupovať, a pri pokladni som im spomenula,ze mi namiesto 2ks nauctovali 3, nech to vedia a pokladnicka mi samozrejme na základe blocku, rozdiel vratila. Minimálne vyskusaj a uvidis.
@palisko no u mňa to bolo len pár eur, ale predsa, presne tak, peniaze nezberam len tak na ceste 😔
@palisko to vôbec nesnima kamera....
@palisko :D :D :D :D nie kamera snima kolko poloziek bolo nauctovanych za urcity cas. To vyhodnocuje software v pokladni - kolko poloziek bolo oskenovanych alebo zadanych rucne. Snad nemyslis vazne, ze niekto si pretaca kamerove zaznamy a pocita kolko poloziek preslo... dobry vtip.
mojmu otcovi sa toto v LIdli už dvakrát stalo, prvé si nevšimol, až doma po pár dňoch, išiel vyreklamovať, zdráhali sa ale povedal že pôjde na ústredie a tak mu peniaze vrátili, druhýkrát tento týždeň, mal platiť o 50 EUR viac ako predpokladal že bude platiť, vyriešili to hneď
Mne sa stalo, že mi naúčtovali šunku 76-krát. Mala som platiť 146€, skoro ma vystrelo. Ale ozvala som sa hneď a po prepočítaní som platila len 66€. 😆
Ja by som isla, s blockom a pre istotu aj s nevybalenym nakupom. Su tam kamery nech si to prezistia 🙂
Btw samozrejme ze treba ísť reklamovať...ideálne si pozerať bločky...a nie hneď posielať sťažnosť na filialku, aj predavači sú len ľudia nie??
@klarissa25 jasné, že hej, ja chápem. Ale teraz keď všetko tak desne zdraželo, tak ma to rozostvalo, že tam mám bloknute položky naviac...
Mojej mame blokovali sirup o 0.50 naviac pol roka ani si to nevšimla. Keby som nenarobila bengal doteraz tak kupuje, ale nebolo to v Lidli, Odteraz si davam na Lidl pozor, Inak oni aj na to spoliehaju, že ludia nemaju okuliare nekontroluju bloky a hned vyhadzuju alebo si nezoberu. Ja tak v Terne v priemere z 10 nakupov mam 9x reklamaciu, veduca ma pozna, stornuje mi bloky 3x do týždna..cenovky maju ine na pokladni a ine v kase
A toto ešte perličku na záver, raz mi v Terne odčítali 10 bodov za gastráče, a ja som mala okuliare aj si kontrolovala blok na predajni, len ma nenapadlo, že aj body si treba kontrolovať a doma kukam, že minus 10 bodov za gastráče a platila som 10eurovkou. Tak som na druhý deň nacválala do predajne, predavačka už vie o mne, hovorim, to aj body si treba kontrolovať? 🙂
Takto spätne už asi nie, ale skúsiť môžeš.
Len daj pozor, nemáš tam nikde potom storno? Lebo keď som robila v obchode sa aj mne stalo, že mi niečo píplo viac ako raz, ale vystornovala som to... Napriek tomu za mnou prišli o minútu ľudia, že to tam majú viackrát, lebo to nedobre pozreli.