Ahojte dievcata, podarilo sa vám už niekedy úspešne vrátiť tovar do Lelosi? Ja sa o to pokúšam uz pomaly 3.tyzden. Samozrejme som postupovala podľa stránky, vyplnila formulár na vrátenie, kurier mal prísť 17.7... neprisiel, tak dalsi den volam infolinku a vraj to posunu ďalej ci co.. do štvrtka neprišiel, tak tam zase volám a ze objednajú ho na novo. Ubehol piatok, pondelok... kurier zase nikde a samozrejme ani žiadna sms ani potvrdenie, že ma prísť. Tak pondelok pred 16tou volám infolinku ich odpoveď: "kurier o víkendech nechodi", (info samozrejmá ako ze nebo je modré a zem je guľatá, ale ze sa to už 12 pracovných dní pokúšam vratit je pre nich irelevantné, vzdy vas odbiju touto hlaskou) Nenechala som sa odbiť a teda povedala ze situáciu prezisti, ze ona takto nevie pozrieť a dá mi vedieť.. samozrejme sa nikto neozval a utorok celý deň kurier nikde a ani oni nevolaju, tak 15:45 zase volám infolinku a prvá vec co mi povie "kurir o vikendech nejezdi"... robia zo svojich zákazníkov totálnych blbocov a ešte sa ma opýta ze kedy mal prísť kurier.. hovorím ze to ja neviem kedy mal prísť, vy ste to objednávali a mne neprišiel žiadny mail ani sms... tak zase si vypýtala číslo objednávky a email a odvtedy nic.. uz mam na to fakt nervy, za ten čas co to riesim už aj ubehla lehota na vrátenie a mam strach ze to nevezmu. Otrasny pristup.
@basulaak a kde sa dá tá recenzia napísať?
@power_of_now ahoj, ja som to riešila minulý rok. Síce kuriér prišiel asi za deň, ale potom dorucenie na ich sklady a dodanie nového tovaru travalo mesiac/ dva. Najprv som bola slušná, milučka reakcia nič. Ale mala som tam tovar asi za 250€ a nemala som z toho dobrý pocit, tak som pohrozila SOI a celkom to ten proces urychlilo. Inak všimla som si, že veľa ľudí píše do komentárov na FB na ich stránku negatívnu recenziu ohalodom odoslania/vrátenia tovaru a oni si od nich potom pýtajú číslo objednávky a asi to riešia. Neviem, na to ako sa všade tie veci propagovali a ako rozširujú sortiment by mohli zainvestovať trošku aj do zákazníckeho servisu lebo toto je katastrofa na to aké drahé veci tam majú.
@lavender94 aha takže aj keď príde kuriér boj s nimi nekončí? Tak to je absolútny vrchol... fakt nikdy viac od nich už neobjednam, za tu cenu by som tiež čakala ze aspoň základné veci ako vratenie tovaru pôjde hladko!! Nehovoriac o tom, ze doručenie stojí 4,5€ a vrátenie 3,5€ takže ešte za to aj platím...
Moja skúsenosť s Lelosi je takáto: objednala som si 3ks legin v akcii 2+1 zadarmo. Keď som si leginy vyskúšala nesedeli mi a ani sa mi nepáčili. Vyplnila som formulár na vrátenie tovaru a objednala kuriéra. Takto isto to robím aj pri iných e-shopoch relativne často, cize som v tom skúsená. Kuriér prišiel v stanovený termín a prevzal leginy. Keď mi volal iba sa ma spýtal ci mu ten balík nenechám na recepcii (v administratívnej budove v práci) ,že on si ich prevezme a nemusím ho čakať. Súhlasila som,ale nakoniec som ho počkala a tovar odovzdala osobne. Asi o 3 dni mi prišiel email z Lelosi , že či som vrátila len 1 leginy lebo v balíku boli len jedny. Ihneď som odpísala ze to nie je možné, vrátil a som 3ks legin. Na to mi ďalší de poslali nejakú fotku váhy balíka ktorá zodpovedala len 1ks legin a teda ze peniaze mi vrátia len za 1ks. Z tej fotky mi ale absolútne nebolo jasne ci sa jedna o fotku mojej zásielky. Nebolo tam moje meno tak som ich ziadala o to aby mi poslali fotku celeho balika a Opäť som napísala ze vrátila som 3ks legín. Na to mi napísali ze asi kurier ukradol a ze mam napísať čestné prehlásenie ze som vrátila 3ks a oni to budú reklamovať u kurierskej spolocnosti. O pár dní mi poslali peniaze za 3ks legin. Naozaj v krakom case poslali tie peniaze. Dodnes neviem co sa vlastne stalo 😀 ale musím povedať že reklamáciu vyriešili k mojej spokojnosti.
@power_of_now nevyznám sa v tom, ale nemalo by náhodou vrátenie tovaru byť zdarma? 😃
@power_of_now napis im negativnu recenziu. Oni sa vtedy “radi” vyjadruju. Rovno im tam pripoj cislo objednavky