Ahojte objednávala som si cez stránku zopár líčidiel
No v čase keď prišiel kuriér som nebola doma🙈 a bolo mi divne že mi nevolal tak som mu zavolala a tam bol problem že stránka zadala moje číslo zle..kuriér mi nehal zásielku v parcelshope tam mi napísali na gmail že číslo mi pošlu do správy lenže číslo je tam zle napísane
Stalo sa to niekomu? Da sa to riešiť nemam na nich žiadnych kontakt keď ja neviem áni či u nas ten parcelshop máme a a ako to funguje
Ja som zadala zle číslo pri objednávke cez DPD. Napísala som im mail kde som uviedla aj číslo balika a prišli sme na to, kde bol problém. Opravilo sa číslo a na druhy deň som mala balík doma.
Volaj do spolocnosti a dajú ti pin na vyzdvihnutie
Už je to v poriadku Balik už mam doma ďakujem vaam
Mas cislo balika, tak zavolaj do kurierskej spolocnosti a hotovo. Za par minut budes vediet, kde mas balik, pripadne si ho daj doposlat.