Kúpili ste aj vy nekvalitný tovar na koníku?

andrearuj
25. okt 2013

Ahojte, už sa Vám stalo, že ste kúpili nejaký tovar na modrom koníku a zistili ste, že je nekvalitný, napr. pokazený zips? Mne sa to teraz stalo..som maximálne nahnevaná....ako ste zareagovali vy?

carmella
25. okt 2013

Vrat jej ho .. stat sa moze ( ale mala ta upozornit) ak si nespokojna predavajuca by mala bit seriozna a zobrat tovar spet 🙂

atrami
25. okt 2013

V podmienkach bazáru je, že treba uviesť vady na tovare. Jednoducho porušila pravidlá. Žiadaj náhradu tovaru. Ja som sa tak popálila. Predávajúca na MK už nechodí.

miku1
27. okt 2013

Mne sa to stalo len raz, kúpila som nohavice pre dcéru a mali pokazený a len rukou zašitý spodok zipsu .... Hneď som pani písala, dá sa povedať, že reagovala asi do pol hoďky, ospravedlnila sa, dohodli sme sa, že jej nohavice vrátim, uhradila mi dokonca aj peniaze za poštovné. Bola to fakt milá mamina, všetko to prebehlo bez najmenších problémov. Proste občas sa fakt môže stať, že si človek niečo hneď nevšimne. Netreba sa rozčuľovať, jednoducho pani kontaktuj a uvidíš ako zareaguje, keď je to seriózna pani, tak sa na vrátení tovaru aj peniažkou určite dohodnete. Ak nie, tak daj jej zlé hodnotenie, a aspoň ostatné mamičky budú vedieť, že si majú dať pozor.

lencika
28. okt 2013

mne sa to konkretne nestalo, ale mojej sesternici, prisla jej bunda spinava a pokazeny zips a pani tvrdila ze je skoro nenosena a bohuzial nechce odpovedat

adri266
7. nov 2013

ja som si raz kupila lodicky. Boli krasne, vsetko ok, ale akonahle som ich dala na nohy, na jednej topanocke sa opatok ohynal dozadu...jednoducho bol asi nalomeny alebo odlepeny od spodnej casti topanky 🙄 🙄 . Tak som hned napisala predavajucej, ze jej chcem topanky vratit a chcem peniaze naspat, na co ona povedala, ze mi vrati peniaze, a ze ich mam rovno vyhodit. 😠 😠 😠
Takze ona si bola uz dopredu vedoma, ze posiela chybny tovar. Len neviem, ci si myslela, ze sa na ne budem cely rok pozerat, ako stoja v skrini, ci co 😎 😎 😎

patrisska
13. dec 2013

Minulý týždeň som písala jednej mamičke (lele1), že mám záujem o mickey mouse bundu. Pýtala som ju poslať bundičku 1.triedou, že si priplatím. Strašne sa mi páčila, a zo všetkých objednaných vecí som sa na ňu tešila. Platba jej nabehla hneď na druhý deň. Ona sa neozývala, prešli dva dni, potom víkend, až napokon jej píšem, či ju poslala, alebo kde je problém? Neodpísala mi. Po piatich pracovných dní, mi tá bunda prišla. Za prvé, farba na fotke bola sivá, a v skutočnosti krémová. To by som ešte prehrýzla. Ale čo ma najviac zarazilo bolo, že bunda je zo sekáču, smrdí za stuchlinou a je neskutočne fľakatá, nitky sa párajú a jedno vrecko je prešívané. Sa mi hnusí tej bundy aj dotknúť, však malý by ešte nejaký exém dostal. Pani mi odpísala po dvoch dňoch a tvrdí, že bunda bola kupovaná v Paríži v originál obchode a, že možno prehliadla fliačik, tak že ju mám oprať. Vraj ju mal malý na sebe len 5-krát a ona ju neoprala. V popise mala uvedené, že bundu nosili dva týždne, a že je vo veľmi dobrom stave. Akože des a hrôza ☹ ☹ samozrejme mi na ďalšiu správu neodpovedá, takže neviem čo bude ďalej...Len, aby ste sa vyvarovali tejto osobe...Je to jedna nekorektná ženská, ktorá vedome predáva otrasný tovar za nie malé peniaze...a pritom je to sekačový tovar....