Kontakt na adminov

imaf
10. nov 2016

Som dosť sklamaný z funkcie tejto stránky v tom smere, že nie je možné nikde zohnať kontakt na administrátora stránky. Nikde nie je uvedené žiadne tel.číslo. Dokonca sa nedá napísať ani mail, lebo jediná adresa, ktorú majú uverejnenú - office@modrykonik.com nefunguje. Maily sa mi vracajú späť.
Toto by som rád večel, prečo to takto funguje - nefunguje.
Veľmi zle urobené!
To im treba akože napísať klasickú papierovú poštu a poslať v obálke?
Ešte som sa v živote nestretol s takýmto prípadom a to používam internet asi 20 rokov.

dominika6
10. nov 2016

@imaf
treba vedieť čítať

https://www.modrykonik.sk/najcastie-otazky/
máš tam jednotlivých adminov na konkrétny tvoj problém..

liaka
10. nov 2016

Maju to tu dost zlozite. Ja nemozem najst kategoriu na kupu... Kontakty tiez musim velmi dlho hladat a kto tu je kratko tak duplom to ma zlozite...

evittam
10. nov 2016

@imaf
@dominika6 Hmmm, ono ti ani nepomôže napísať adminovi - ja som raz niečo riešila a ani sa neobťažoval nikto z nich mi odpísať...... 😠

dominika6
10. nov 2016

@evittam oni asi neodpíšu ale poriešia..
hlavne tu vo fore 😀

evittam
10. nov 2016

@dominika6 No mne ani neporiešili a ani neodpísali....

dominika6
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
peterjirasek
10. nov 2016

@imaf a aky je vlastne problem?

imaf
autor
10. nov 2016

@dominika6
A ako sa k tomu preklikám? Nenašiel som správny postup

xxxxxnnnnn
10. nov 2016

Ahojte,

tu sú kontakty na adminky, ktoré radi pomôžu.

rusalinka: Adminka blogov a skupín - má na starosti otázky a sťažnosti na používanie a aktivity v blogoch a skupinách

srdiecko4u: Adminka inzerátov - má na starosti otázky a sťažnosti na správnosť inzerátov a používanie bazára (Spravuje skupinu Pomáham koníku: Moderátorky bazára https://www.modrykonik.sk/group/7274/detail/)

bamboa: Adminka problémov v bazári - má na starosti problémy v bazári a ich riešenie (Spravuje skupinu Mám problém s obchodom v bazári: Ako to riešiť? https://www.modrykonik.sk/group/7748/detail/)

xxxxxnnnnn: Adminka fóra - má na starosti otázky a sťažnosti na používanie a aktivity vo fóre

peterjirasek
11. nov 2016

Ak ste prihlaseny tak dolu na stranke https://link.modrykonik.com/pj/kontakt_1DD5F7C2...

sardinka336
11. nov 2016

@evittam presne to iste ako ty....ja som im napisala aby mi pomohli nakolko mi nebralo heslo...myslíš ze mi niekto odpisal čo s tým??? Som si musela znova zalozit učet...teraz po novom aj s tel.číslom..Ako v tomto som sklamana...keby človeku aspon odpisali, ze ,,neotravuj,, tak si poviem ok, vedia o mne a kašlu na mna. Neprofesionálne cele.

imaf
autor
11. nov 2016

Takže sťažností je viac ako vidím, kašlú na to.

endysa
22. apr 2017

Maju uvedene tel.c aj mena konatela ci email

noemka
6. máj 2017

riadne si platím členstvo PRO a už tretí deň mi nefunguje členstvo ako má, čiže platím si členstvo a mám pozastavené nové inzeráty a nemôžem využívať výhody, ktoré mi prináležia... ☹ admin ma ingoruje, píšem už dva dni a žiadna odpoveď ! mali ste niekto už takýto problém, že ste mali riadne zaplatené členstvo, ale deaktivovali vám ho?? hlavne, že ho mám zaplatené a už tretí deň fungujem ako klasicky predajca bez výhod !!

noemka
6. máj 2017

práve zisťujem, že mi prišla sms o stiahnutí platby z mk, ale suma mi z účtu stiahnutá nebola, čiže chyba bola na strane banky, ale bolo by pekné od adminov, keď by aspon reagovali na správy ☹

brcko244
11. aug 2017

Dobry den chcem reklamovat tovar,myslite ze sa mi to podari ci strata casu?

imaf
autor
11. aug 2017

Veľmi všeobecná otázka, treba konkretizovať