Som dosť sklamaný z funkcie tejto stránky v tom smere, že nie je možné nikde zohnať kontakt na administrátora stránky. Nikde nie je uvedené žiadne tel.číslo. Dokonca sa nedá napísať ani mail, lebo jediná adresa, ktorú majú uverejnenú - office@modrykonik.com nefunguje. Maily sa mi vracajú späť.
Toto by som rád večel, prečo to takto funguje - nefunguje.
Veľmi zle urobené!
To im treba akože napísať klasickú papierovú poštu a poslať v obálke?
Ešte som sa v živote nestretol s takýmto prípadom a to používam internet asi 20 rokov.
Maju to tu dost zlozite. Ja nemozem najst kategoriu na kupu... Kontakty tiez musim velmi dlho hladat a kto tu je kratko tak duplom to ma zlozite...
@imaf a aky je vlastne problem?
Ahojte,
tu sú kontakty na adminky, ktoré radi pomôžu.
rusalinka: Adminka blogov a skupín - má na starosti otázky a sťažnosti na používanie a aktivity v blogoch a skupinách
srdiecko4u: Adminka inzerátov - má na starosti otázky a sťažnosti na správnosť inzerátov a používanie bazára (Spravuje skupinu Pomáham koníku: Moderátorky bazára https://www.modrykonik.sk/group/7274/detail/)
bamboa: Adminka problémov v bazári - má na starosti problémy v bazári a ich riešenie (Spravuje skupinu Mám problém s obchodom v bazári: Ako to riešiť? https://www.modrykonik.sk/group/7748/detail/)
xxxxxnnnnn: Adminka fóra - má na starosti otázky a sťažnosti na používanie a aktivity vo fóre
Ak ste prihlaseny tak dolu na stranke https://link.modrykonik.com/pj/kontakt_1DD5F7C2...
@evittam presne to iste ako ty....ja som im napisala aby mi pomohli nakolko mi nebralo heslo...myslíš ze mi niekto odpisal čo s tým??? Som si musela znova zalozit učet...teraz po novom aj s tel.číslom..Ako v tomto som sklamana...keby človeku aspon odpisali, ze ,,neotravuj,, tak si poviem ok, vedia o mne a kašlu na mna. Neprofesionálne cele.
Takže sťažností je viac ako vidím, kašlú na to.
Maju uvedene tel.c aj mena konatela ci email
riadne si platím členstvo PRO a už tretí deň mi nefunguje členstvo ako má, čiže platím si členstvo a mám pozastavené nové inzeráty a nemôžem využívať výhody, ktoré mi prináležia... ☹ admin ma ingoruje, píšem už dva dni a žiadna odpoveď ! mali ste niekto už takýto problém, že ste mali riadne zaplatené členstvo, ale deaktivovali vám ho?? hlavne, že ho mám zaplatené a už tretí deň fungujem ako klasicky predajca bez výhod !!
práve zisťujem, že mi prišla sms o stiahnutí platby z mk, ale suma mi z účtu stiahnutá nebola, čiže chyba bola na strane banky, ale bolo by pekné od adminov, keď by aspon reagovali na správy ☹
Dobry den chcem reklamovat tovar,myslite ze sa mi to podari ci strata casu?
Veľmi všeobecná otázka, treba konkretizovať
@imaf
treba vedieť čítať
https://www.modrykonik.sk/najcastie-otazky/
máš tam jednotlivých adminov na konkrétny tvoj problém..