Každá okolo mňa sa vydáva

1. aug 2023

Ahojte, som na vs a kazdy okolo mna sa vydava. Dokonca aj dievcata co studuju medicinu. Napriklad v druhom alebo tretom rocniku. Ja tak rozmyslam z čoho berú na svadbu, z coho ziju, ako potom chcu dokoncit tu skolu?

jj298
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
januska12323
1. aug 2023

Svadbu môžu platiť rodičia, majú našetrené,niekto aj pôžičku zoberie. A prečo by nemohli študovať aj po svadbe?

lusiasali
1. aug 2023

Ja som sa tiez vydavala pocas vs, svadbu sme si platili sami. Moji rodicia akurat trvali na predrazenych zakuskoch tak tie platili oni. Peniaze sme mali nasetrene. Ja som si trochu privyrobila pocas vs. My sme vsak nemali honosnu svadbu. Mali sme ju v kulturnom so 120 hostami za 5500€, vela veci sme si robili sami.
Btw som v predposlednom rocniku potom aj porodila syna a normalne zostatnicovala v riadnom termine so spoluziakmi. Zili sme z muzovej vyplaty kedze on pracoval a z uspor.

petamich
1. aug 2023

a to sa vylucuje? svadba a studium? niekto moze mat nabozenske presvedcenie, iny sa skratka vydat chce 🤷‍♀️ a nie kazda hned po svadbe otehotnie a skolu normalne skonci

a financie - tak niekto setri pomaly od prvej brigady, inemu daju rodicia, niekto si aj pozicku dokaze vziat

zmrzlinka2021
1. aug 2023

Z coho ziju?
Vsak to neznamena automaticky slovensky popular model - dom na poli pri BA, auto a pes. V pohode mozu byvat v garzonke alebo v sharovanom byte a byt spolu na s manzelom na jednej izbe.
Ved aj ked nie si vydata, musis nieco jest, zaplatit si izbu a hlavne, mnoho ludi aj popri skole brigaduje. To je studentsky zivot.
A nie je dovod ukoncit studium - praveze normalny muz podporuje zenu v studiu, v kariere.

A hlavne, dieta moze mat par uplne v pohode aj niekolko rokov po svadbe. Su pary co sa brali v 20tke a prve dieta si dali o 10 rokov neskor...

doriiis
1. aug 2023

Neboj nič.Polovica z nich sa aj tak rozvedie.

zmrzlinka2021
1. aug 2023

@doriiis Prečo takto skaredo vravis?