Ahojte,
Zakupila som si online Kaufland kocik ktory zial ma technickd poskodenia nie nasou vinou. Komunikovala som so zakaznickou podporou kde uznali chybu. Prv mi navrhli 10€ kompenzaciu, na co som nesuhlasila. Odpísali mi teda že je možná momentálne iba výmena tovaru avšak ja som si už musela kúpiť druhý kočík pretože tento bol totálne nepoužiteľný a potrebovala som ho samozrejme hneď a nie čakať kým sa mi niekto ozve zo zákazníckej podpory viem že je nejaká ochrana spotrebiteľa a aj podmienky vrátenia tovaru avšak doposiaľ som ešte nenašla nič také kedy mi musia jednoducho vrátiť peniaze za tú sumu nakoľko nebol to poškodenie z našej strany ale z nich, Prípadne ak máte nejaké rady budem vďačná ďakujem
nie je to do 14dni zil, kocik smr kupovsli vopred avsak vyskusany bol az ked ho bolo ;potrebne pouzit a zistili sme niekolko chyb ktore predajca potvrdil
ak je to do 14 dni tak ho vies normlane vratit a oni ti musia vratit peniaze, nepotrebujes dovod