Vopred ďakujem za prečítanie a pevne verím, že mi niekto bude vedieť poradiť.
Pred vyše roka som si stiahla a vytvorila konto v aplikácií Kaufland.
Včera (úplné nehodou) som zistila, že môj muž má iné číslo kaufland karty než mám ja v aplikáciu. Vysvetlím:
Konto som si zakladala iba ja s tým, že som mužovi poslať sceenshot karty (číslo xxxxxx509) avšak ja mám v aplikácii číslo karty (xxxxxxxx959). Čiže, mám akokeby 2 odlišné kaufland karty. A ja nechápem prečo. 🫣
Nemám fyzickú kartu kaufland (ani som nikdy nemala) a nevytvárala som si žiadne nové konto (ani muž.
Napadlo ma jediné to, že v v septembri minulého roka som si kúpila nový mobil (lebo môj podvodný sa pokazil) a či nie je konto (kaufland karta) viazané na konkrétny mobil. 🤷♀️
Snažila som sa pridať medzi kartami tú čo má muž (tú "pôvodnú") ale nepridal ho (píše sa "táto karta už bola priradená. Skúste inu"). 😑
@22abigail22 Tomuto nerozumiem ,, že som mužovi poslať sceenshot karty ".
@22abigail22 veď normálne si stiahni aplikáciu a prihláste sa obaja na jeden účet, a nie neni to viazané na mobil také neexistuje
Každá karta ma svoje zákaznícke číslo
@22abigail22 ja som to predvcerom riesila. Daj odhlasit/ zrusit konto v nastaveniach a prihlas sa znova s muzovymi prihlasovacimi udajmi. Alebo jemu odhlas a prihlas svojimi.
@dada5000 Prihlasil som sa do aplikacie v mobile a tak isto som sa prihlasil do konta cez web> https://www.kaufland.sk/kaufland-card.html - https://moj.kaufland.sk karta mail,heslo.Vidim tam kupony,pocet bodov.
V druhom mobile som nainstaloval aplikaciu,prihlasil som sa ,,mailom a heslom" a mam tam ,,virtualnu kartu"tu istu ako mam v prvom telefone,pocet bodov a tiez pridanu ,,fyzicku kartu rovnake cislo".
@andrea_82 ,,niekto si tu honí ego" Tak ja neviem kto tu pise ,,nepravdu".
Keby si jej muz nainstaloval aplikaciu a pouzil tie iste udaje,ako ona pouzila pri registracii,tak ma v ,,aplikacii" rovnaku kartu.
Ale kedze nema nainstalovanu aplikaciu,ma len ,,fotku karty" z aplikacie,ktora vlastne neodpoveda skutocnosti.
@22abigail22 Zisti si od koho ma tu fotku karty,kedze nie je mozne,aby sa ,,cislo karty na fotke" zmenilo samo od seba.
@niekto2hy ospravedlňujem sa za zlé vysvetlenie (myslela som si, že slovo "sceenshot" je bežné známe slovo). V skratke, ja som si spravila fotku virtuálnej kaufland karty (Q-kódu), ktorý som preposlala mužovi (ten ho má uložený v telefóne medzi fotkami)
@dada5000 myslím si, že som napísala dosť jasné - muž nemá konto v aplikácií Kaufland (konto som si vytvárala iba ja). Ani nemám stiahnuté tú aplikáciu ani prístup k môjmu "účtu (nepozná prihlasovacie údaje).
@niekto2hy
Ako som písala, nemám fyzickú (plastovú) kartu kaufland ale mám virtuálnu (elektronickú podobu ), ktorá v aplikácií vyzerá takto :
@9gabi9 som rada, že boli ústretoví a vyriešili problém. Dnes im idem napísať mail tal hádam pomôžu aj mňa.
@22abigail22 Screenshot sa ti niekde v mobile uklada?
Ďakujem každej jednej, ktorá sa snažila pomôcť/poradiť (cením si to). Včera som sa pohral s aplikáciou a zistila som príčinu problému :
Pri vytváraní konta som používala prihlasovacie údaje telefónne číslo + heslo (= konto A) avšak keď som si menila telefón, používala som prihlasovacie údaje mail + heslo (= konto B). Čiže v skutočnosti mám 2 konta ( a tym pádom 2 "karty") 🫣
Idem napísať na podporu či vedieť preniesť nazbierané body z konta B (keďže tam je ich oveľa menej) na konto A.
@22abigail22 Ok,hlavne ze si prisla nato,kde je problem...
@22abigail22
Zavolaj na hotlinku alebo im pošli mail.
Ja som mala podobný problém, sice nie až tak zamotaný ako ten tvoj, ale napísala som im mail a oni sa mi tel.ozvali a vyriešili sme to po telefóne