Ahojte, mám menší problémik. Som študentkou a praxujem v nemocnici. Spolužiačka chytila covid, s tým, že som s ňou nebola v reálnom styku ale bola na rovnakom pracovisku. Ostatní nemáme príznaky, boli sme otestovaní negatívne. Spolužiačka nás nezahlásila, že sme boli v styku, tým pádom je naša karanténa taká neoficiálna 🙂. Avšak sme sa museli prihlásiť na PCR, čo nám nariadila škola ale neskôr toto nariadenie stiahla a napísali nám, že netreba keďže sme sa s ňou nerozprávali a po celú dobu praxe sme mali respirátory na nich rúška, okuliare, rukavice, dezinfekcia atd. Tak som sa na PCR prihlásila s tým, že som uveidla, že som bola s pozitívne testovanou a dnes som si termín cez formulár rušila. O týždeň mám ísť na 2.dávku vakcíny pričom mi termín vyšiel na deň konca karantény. Chcem sa len spýtať, tým že ma spolužiačka nenahlásila úradu ale ja som pri vypĺňaní formuláru napísala, že som bola s pozit.testovanou, môžem mať problém? Som tým pádom v nejakom zozname ľudí, kt by mali byť v karanténe aj keď ma dotyčná nenahlásila? Máte niekto podobnú skúsenosť? Karanténu dodržiavam poctivo, avšak na očkovaní mi veľmi záleží, kedže sa nachádzam v nemocnici, ktorá je plná covidu.
@tamkaa21 ty si ale nebola blízky kontakt - bližšie ako 2m po dobu 15minut....takže karanténa ako píšeš bola dobrovolná, nespadalo to pod povinnú karanténu, okrem toho si už raz bola zaočkovaná čiže aká taká ochrana že sa nenakazíš by bola aj v prípade blízkeho kontaktu....na preočkovanie určite choď
niečo podobné máme aj my... školy nám telf. že dcéra má byť v karanténe, kvôli corone v triede. Doteraz sa nám nikto z hygieny neozval a to je už asi 10 dní od telefonátu... Dcéra do školy nechodí - celá škola je zatvorená, na testy nás neprihlasoval nikto, jedine chodíme von do prírody....