Dobrý deň. Mám taký problém.. približne pred troma týždňami som si kúpila mobil v predajni Nay. Mobil funguje, ale už 4 krát mi spravil také, že proste displej- dotyk nereaguje, tlačidlá ako hlasitosť a podobne áno. Tak by som asi mala ísť reklamovať, lenže mám problém, že ako mám ten záručný list (presnejšie takú akoby kartičku) nie je podpísaný zamestnancom, opečiatkovaný ani nič podobné, proste je prázdny.. tak mi ho v predajni dali. A v tom záručnom sa píše, že keď nie je podpísaný zamestnancom je neplatný. Mám ale blok. Môže to byť platné aj tak?
Mas blocek, to staci
Ja som s reklamaciou v nayku nikdy nemala nikdy problem (zaklopkat), pre nich bol tzv. zarucny list vzdy klasicky blok z pokladne a este mi aj stale napisali sms, ze moja reklamacia je vybavena a bolo to aj v mojom pripadne stale skor ako lehota 30 dni.... no to je u nas v pobocke, ale vzdy je to o cloveku na koho narazis, aky je ochotny atd....