Čaute,
Minulý týždeň vo štvrtok som posielala balíček obyčajnou poštou, to znamená nemám podacie číslo. Druhej strane balíček neprišiel, zajtra je to týždeň.
Dá sa s tým niečo robiť?
Tak ja osobne som to este neskusala, podla mna sa to bez pomoci ochotnej pracovnicky na poste ani neda :D A to u nas nie su, takze u nas to fakt realne nie je :D
mas este moznost kontaktovat mailom zakaznicky servis slovenskej posty so ziadostou o dohladanie (uvedies odosielatela, adresata, datumy, velkost a vzhlad zasielky, cislo odosielacej posty) a pozru sa, ci to nebude v ulozisku v trnave. ale myslim, ze je este skoro na to.
Mne sa to už pár krát podarilo. Treba na pošte podať reklamáciu - majú nato tlačivo, ktoré vypíšeš, odovzdáš a potom čakáš. Väčšinou im to trvá aj mesiac alebo dva kým sa zásielka nájde. Ak by si potrebovala poradiť stačí zavolať na infolinku 0850 122 413.
@h2so4 ďakujem veľmi pekne 🙂
@h2so4 reklamaciu zasielky bez podacieho cisla? ved tam ani nie je co reklamovat. zasielka bola podana obycajne. Ale dobre vediet, ak to funguje - aspon nieco.
@hradnapani v úložni v Trnave sa niekedy nájde, nádej umiera posledná, treba podať reklamáciu.
@1angelika ano, tam som aj ja hladala , ale zo zakaznickej podpory som dostala instrukciu, ze mam podat ziadost o dohladanie a nie reklamaciu. Ale ved to je jedno, ak to funguje.
Ja som tak podala reklamáciu a po mesiaci odpísali, že sa to nedá dohľadať bez podacieho lístka.
Možno prišiel, ale druhá strana povedala, že nie.... Aj to je možnosť. Preto nerada posielam, obyčajne.
Teoreticky vies uprosit pracovnicky posty na podacej aj dorucovacej, ci nahodou nenajdu niekde zabudnutu, ale je malo pravdepodobne, ze budu mat cas a chut to robit. Oficialne nevies spravit nic.