Ahojte...dneska som objednávala z empik photo kalendáre na Vianoce a pri platení platobnou bránou mi prišiel pin (sms) ktorý som,zadala a hneď nato odo mna pýtalo nejaký ePIN...nikdy som sa s tým nestretla...keď som dala otáznik (že co to vlastne chce odo mňa) tak mi napísalo, že ten ePIN nájdem na IB...viete mi vysvetliť, že o čo sa jedná? Objednávam z tadial stále, ale toto sa mi nikdy nestalo. Platby som neodoslala a zajtra budem volať na zákaznivkú linku.
To nie je problém na strane Empik, ale banky. Teda, problém to nie je. ePIN je nový autorizačný kód, ktorý je na ochranu platieb cez internet, aby bola istota, že kartu niekto neukradol/nespreneveril. Je iný ako normálny PIN. Nájdeš ho v IB svojej banky, keď si klikneš na informácie o konkrétnej karte. Odo mňa ePIN pýta už minimálne pol roka na všetky platby cez internet. Možno to Vaša banka zaviedla až teraz. A pozor - s novou kartou, keď sa jej ukončí životnosť - sa zvykne zmeniť. Ale zas to človek nájde na IB.
@lenocka8894 pokiaľ viem infolinka je nonstop väčšinou (aspoň v Prima banke), každopádne ePIN potvrdzuje platbu na internete čiže skús pozrieť v časti Karty v IB
Dakujem vam ☺️ ja som sa zlakla ci nejde o podvod lebo vzdy som len dala potvrdit platbu v IB. Este raz dakujem 🙏❤️
@lenocka8894 tiez odomna zvykne pytat epin, ano je to v ib... ale kedze to vzdy dlho hladam tak som sa ho naucila naspamat radsej..
Cize za mna je to ok, hlavne na overenej stranke