E-shop Krteček. Aké máte skúsenosti?

zuzana581
1. máj 2009

Ak náhodou zakladám tému, ktorá tu už je, tak sa ospravedlňujem, ale neviem takú nájsť. Našla som jeden e-shop a majú tam velký sortiment a aj super ceny, akcie a tak. Pridávam aj stránku, lebo ma zaujíma, či s ním má niekto skúsenosti. Tu je: http://www.detskezbozi.com/inshop/scripts/shop_... Chcela by som si tam objednať dosť vecí a preto sa bojím, či to bude všetko spolahlivé. Nemám velmi skúsenosti s nakupovaním cez internet, tak som trochu nesvoja, poslať im niekolko tisíc a zistiť, že sú podvodníci, aj keď píše sa tam, že majú aj kamenný obchod v Prahe, takže ...., no ale predsa..... Budem vďačná za vaše skúsenosti s konkrétne touto stránkou. Bola tu taká téma, kde boli nespolahlivé eshopy, ale neviem už aký mala názov.

astrane
1. máj 2009

Já si nechávám raději posílat na dobírku,takže platím až když mám balík...přijde mi to jistější,i když samozřejmě taky nevíš,co je uvnitř...nedávno tady někdo taky psal,že tam dost nakoupil,ale nevím, v které diskusi to bylo....a myslím,že to ještě nebylo poslané,ale teď už by to mělo být ...tak snad napíše.... 🙂

emamamamu
1. máj 2009

ja tam teda nenakupovala, ale myslim, ze je to urcite spolehlivy obchod, protoze tam stji uz dlouho a pochybuju, ze kdyby byl nejaky pofiderni, ze jeste stoji🙂

zusma
1. máj 2009

Já tam kupovala věci asi za tři tisíce a platila jsem předem a vše v pohodě.

sorciera24
1. máj 2009

aj ja som objednavala z tohoto obchodu....v pohode, len to trosku dlhsie trvalo...mesiac, lebo museli objednavat farbu kocika, co som xcela, ale zas vzdy si nechavam posielat na dobierku....a tu za dobierku ani neplatis, kedze na Slovensko posielaju vzdy na dobierku prave z tohto obchodu 🙂

deborah1
1. máj 2009

Zuzka,daj si ale pozor,lebo poštovné z Čiech na Slovensko býva dosť vysoké.V tom Krtečkovi som pozerala,ja 200Kč,nad 7000korun zdarma.No ja som raz objednala z jedného obchodíku,kde je poštovné na SR 270Kč,no už keď som poctivo navyberala pekné veci,tak som neodstúpila,ale už si dávam na to pozor.Hoci,pravdupovediac,zdá sa mi,že v Čechách je viac dobrých detských e-shopov.

agatha79
1. máj 2009

Tak mi objednavali nekolikrat, na dodani zbozi si nemuzu stezovat. Ted jsme ale reklamovali kocarek zakoupeny v breznu tohoto roku, konkretne kolecko. To co vratili zpatky me primo vydesilo. Poslali teda jine kolecko, bez vady kterou jsme reklamovali, ale to kolecko ma uz nekolik let odjezdeno, je poskrabene, spinave, coz na nasem novem kocarku vypada fakt zajimave. Prislo vcera, takze hned v pondeli na ne uhodime. To kdybych reklamovala cely kocarek a vymenovali mi ho za novy, taky by mi poslali stary osmudlany? Primo me nasr....., takze ja uz si tam nic neobjednam.

zuzana581
autor
2. máj 2009

Tak Vám velmi pekne ďakujem za referencie. Som už kludnejšia a rozhodnutá. Objednám si tam zatial cestovnú postielku a autosedačku. Kočík už mám a ten som si kupovala tiež v čechách, konkrétne v Zlíne v kamennej predajni (nie sú eshop, ale zvyknú posielať) a poslala mi ho kurierom. Dopadlo to super, kočík je neporušený a zatial mi síce stojí doma, ale verím, že mu nič nie je. No ale Zlín je o dosť bližšie ako Praha, tak som bola trošku na vážkach, či tam objednávať a hlavne či sú spolahlivý. Inak to dlhé dodanie by mi trošku asi vadilo, ale pri autosedačke a postielke ma to snaď nečaká a majú také veci na sklade. No veď im tam skúsim asi aj zavolať. AGATHA79 to ma mrzí, že nemáš s nimi dobrú skúsenosť. Tiež sa bojím toho, že ak budem musieť náhodou reklamovať, ako to prebehne, ale skúsim to risknúť. Dúfam, že nebudem sklamaná.

ladunka
2. máj 2009

Ahoj, Krtečka bych se nedbála, ten kamenný obchod opravdu mají a provozují už léte, a to je pro prodávajícího celkem závazek. Kupovala jsem u nich cyklosedačku, měli prima ceny a v komunikaci bylo vše ok (měnila jsem časem objednávku a s ničím nebylo problém). Co se týče dodacích lhůt, určitě je dobré se předem zeptat, ať pak člověk není zbytečně zklamaný.

seviku
5. máj 2009

Ahojky, v kamenném obchodě jsem byla zrovna včera, Mají opravdu hodně zboží veliký výběr, tak snad i přes internet to bude v pohodě. Po telefonu jsem se na něco informovala než jsem se tam rozjela a byli velmi ochotní.

agatha79
12. máj 2009

Tak se nase reklamace uz vyresila, pry to byl omyl uz ze servisu, takze jsme si uz radeji osobne pro dalsi, tentokrat uz nove kolecko, dojeli. Jen se mi nejak nechce verit, ze by ten servisni omyl neodhalili. Prece musi zasilky kontrolovat.
Myslim, ze kvalita obchodu se ukaze az pri reklamacich, protoze pri prodeji se vetsinou muze kazdy pretrhnout, ale jak dojde na problemy s uz zakoupenym zbozim, to uz clovek obtezuje.

zuzana581
autor
12. máj 2009

No to je pravda AGATHA. Ja som si napríklad kočík objednala už dávno. Pozrela som či nič nechýba a odložila ho a teraz som ho rozbalila, že už nech je pripravený a zistila som, že prebalovacia taška je predratá na jednom mieste, tak teraz tiež čakám ako to doriešia. Nebolo to v Krtečku, ale princím je ten istý. Prečo to nepozreli, keď to balili. Mohli ušetriť starosti aj mne aj sebe. Inak z toho Krtečku som si nakoniec neobjednala, lebo som našla inú stránku (Beruška) a tam mali aj autosedačku, aj postielku akú som chcela, tak som to nechcela už komplikovať a objednávať jedno odtial a druhé odtial. Zatial mi to z tej Berušky neprišlo, tak som zvedavá. Poznáte niekto ten obchod? Majú aj kamenný aj e-shop.